• Yosa

Traderatråden nr 16

Joddan skrev 2011-02-16 19:57:03 följande:
    Kan man skicka påminnselse mail om omdömme??? Eller är det "fult" att fråga om det???
    jag brukar skicka mail om de efter kanske 2-3 veckor.
  • Yosa

265 gram, vågar man chansa på 24 i frakt? eller hur hade ni gjort?

• Yosa
    Sophie81 skrev 2011-02-27 10:37:06 följande:
    nä, du tänker rätt. det blir 48 kr. men kan ju bli 12 kr till om det är skrymmande.
    ja det tvingas nog bli skrymmande. Får kollanär jag packar.Tack!
  • Yosa
    265 gram, vågar man chansa på 24 i frakt? eller hur hade ni gjort?
  • Yosa

Om jag köpt något och säljaren betygsätter hur fort jag betalade min vara, vart hamnar då det ömdömet?

• Yosa
    star67 skrev 2011-03-24 18:31:19 följande:

hej! jag har en fråga!! jag har en jeansklänning stl 98/104 heltny om jag lägger den upp på tradera får jag bra betalt för den tror ni hur mycket kan man få för den.?? annars tänker jag ge den present till någon kanske.
    det är denna.
    Vilket märke?
  • Yosa

Långärmad t-shirt/tunn tröja storlek 116 borde väl frakten bli 24 och inte 36?

• Yosa

Vann en auktion för ca 2 veckor sen. betalade direkt men ännu inte fått min vara. Mailade och fick till svar att de måste vara postens slarv. Hur hade ni gjort sen? Vad hade ni mailat tillbaka? Kan jag se mig i himlen efter mitt (än dock) billiga paket? Vågar inte ge negativt.

Känner nästan att för att jag ska tro henne och inte lägga negativt så vill jag att honn lägger omdöme först innan mig. Kan jag be om de?

För övrigt va hon väldigt otrevlig när jag skrev att jag ännu inte fått något paket (vände hela mailet till att ibalnd har man mycket auktioner och glömmer att posta, inget beskyllande mail från min sida). Hur hade ni gjort?

• Yosa
    Annanym skrev 2011-03-25 20:38:32 följande:
    Vänta några dagar, kanske personen använde B-post för att spara pengar. Det heter väl B-post?
    Tack för svar! Hoppas du har rätt. Vad gör jag om de inte kommer sen då?
Svar på tråden Traderatråden nr 16