Tonarslisa skrev 2010-11-08 13:22:40 följande:
Det här mejlet fick man ett tag sedan från T:
Hej,
På grund av ett tekniskt fel hos oss har vissa avgifter kopplade till ditt deltagande i Traderas säljkampanj den 18-19 september inte tagits bort från din senaste faktura.
Vi beklagar det inträffade och arbetar för närvarvande att ta bort dessa avgifter. Dock kan det dröja till måndag (18 oktober) innan avgifterna helt försvunnit från fakturan.
Så om du misstänker att din faktura innehåller fel ber vi dig avvakta med att betala den under helgen, och i stället kontrollera fakturan i början av nästa vecka. Ser fakturan fortfarande märklig ut då ber vi dig att kontakta vår support för assistans.
Vänlig hälsningar,
Vi på Tradera
Ja, det måste ha haft något med det att göra inser jag nu, för jag fick svar från Tradera och mycket riktigt har de registerat min betalning - men jag hade inte betalt in hela beloppet! För mig var det så att jag först fick en faktura på 33 kr, med en felaktigt debiterad osåltavgift. Jag såg mailet de skickade ut och gick in (har för mig att det var på söndagen) och då hade fakturan ändrats till 30 kr. Bra, tänkte jag och betalade. Men det verkar som om den fakturan fortfarande måste ha varit felaktig, för den faktura som nu ligger inne är på 61 kr... alltså skulle jag ha väntat ytterligare dagar med att betala.. men det kunde man ju inte veta när den redan hade ändrats en gång... Nåja, nu vet jag ju varför det lyst rött mot mig i Mitt Tradera i alla fall
Och nästa månad tänker jag banne mig trippelkolla och inte lägga in betalningen förrän dagen innan...