Traderatråden nr 16
Kan någon förklara hur vinnaren kunde knipa stövlarna för 409 kr när jag la första maxbudet på 399? Borde de inte ha gått för 400 då?
www.tradera.com/Roda-Ilse-Jacobsen-Gummistovlar-Stl39-auktion_342376_133065802
Kan någon förklara hur vinnaren kunde knipa stövlarna för 409 kr när jag la första maxbudet på 399? Borde de inte ha gått för 400 då?
www.tradera.com/Roda-Ilse-Jacobsen-Gummistovlar-Stl39-auktion_342376_133065802
Det står alltid på varje auktion vad du som lägst kan bjuda.
Någon som är bra på marimekko? Den här väskan är INTE marimekko, jag har en likadan hemma och det står ingenstans att det är det. Eller är det jag som har fel?
www.tradera.com/Marimekko-vaska-vintage-retro-nappa-skin-kanter-remmar-super-auktion_341721_133363158
Alltså jag tror att många kanske syr upp väskor på tyget själva, så då kanske inte lappen finns på, så klart. Men det här är en väska med knappar, remmar etc, ingen hemsydd sak så då borde märket finnas??
Jaha nu fick jag svar från säljaren och hon skriver:
"Hej det är bra att du i frågasetter men jag har fått den av en bekant som ofta reser till finland "åland"
Själv klart är den äkta den är så fint arbetad ,äkta skin i banden runt om ,påkostat foder o detaljer,har svårt att tänka mej den gå för 20 kr, men vist du kan haft tur .mvh XX"
Ehh, påkostad med skinndetaljer? glöm det, det är fejk och inte äkta skinn. Tröttsamt att hon lurar folk
Ojoj vad jag har fyndat kläder till dottern Ingen ide att lägga ut nu som säljare säger jag bara...Eller kanske med avslut till löning? Jag vet inte.
Jag budade hem 3 moloklänningar och en småfolk för sammanlagt 100 kr (exkl frakt)! Utan att behöva ninja ens
Det som går bäst just nu vad jag kan se är höstkläder för vuxna. Och skor, typ stövletter, gummistövlar (blivit så poppis plötsligt).
Och så vinteroveraller förstås. Såg att molo låg på ca 500-600 och var inte ens slut än.
Jag väntar med att lägga ut barnkläder..Sparar dem hellre än att ge bort dem för några kronor.