Traderatråden nr 16
sen en till omgång med tshirts i februari och sen shorts och linnen + bodysuit men när ska man lägga sånt? är februari förtidigt?
HA!
Här är köparen som använde alla mina bilder och objektsbeskrivning (anmälde men tradera gjorde inte ett skit). Hon har uselt 4.4 i omdöme, rätt åt henne som snor andras bilder.
http://www.tradera.com/Bondelid-klanning-tunika-Svart-S-brodeier-shabby-vintage-auktion_301743_123575948
Här var det länge sen jag var. Har inte haft ork med tradera men tänkte börja nu lite smått. Hur tycker ni att det går? Jag har bara kollat/köpt på tradera senaste månaderna och tycker man kan göra riktiga fynd. Småfolk tex går väldigt lågt..
Måste fråga hur man går tillväga för att efterlysa ett paket på posten?
Jag vann ett plagg för 2 veckor sen, sälajren uppgav att hon skciakde paketet efter 2-3 dagar. Har ännu inte fått något. Hon skrev i ett mail förra veckan att hon skulle höra efter med ombudet mebn har inte hört nåt än..
Hon har 4.9 i omdöme så det borde vara lugnt men man blir ju irriterad när man itne får nåt svar om hon försökt spåra paktet, eller hur man nu gör??
Åhhhhhhhhhhhhhhhh den här jackan är ju bara för bäst. och gick för ingenting..varför glömde jag bort att buda p den för *gråter*
www.tradera.com/Helt-ny-LINDBERG-var-sommar-skal-jacka-storlek-86-92-auktion_302796_129687058