• ominte

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-12-25 13:48:21 följande:
    jag ska lägga ut först början på januari typ.

sen en till omgång med tshirts i februari och sen shorts och linnen + bodysuit men när ska man lägga sånt? är februari förtidigt?
    Ja det tycker jag.. Minns att jag fyndade massor av småfolk-tröjor i mars för att det inte var säsong än
  • ominte
    piiiinkcat skrev 2010-12-30 18:26:44 följande:
    Fan vad sur jag blir... köpte ett par Kavat-kängor till sonen på T i NYSKICK.. Säljaren använde sig av butiksbilder från deras hemsida och säljer dem som "nya". Gaah... att de sen säljer samma skor på rean gjorde att jag blev ännu mer frustrerad då jag kunde köpt ett par helt nya skor för en 30 kr extra.
    Förstår inte, var de inte i bra skick?
  • ominte

Här var det länge sen jag var. Har inte haft ork med tradera men tänkte börja nu lite smått. Hur tycker ni att det går? Jag har bara kollat/köpt på tradera senaste månaderna och tycker man kan göra riktiga fynd. Småfolk tex går väldigt lågt..

• ominte
    maggan75 skrev 2011-03-18 08:05:26 följande:
    Känns ju sådär att ha vår/sommarkläder ute nu när det kom en himla masa snö  Obestämd
    men man börjar ju se framåt nu, mot våren .-)
  • ominte

Måste fråga hur man går tillväga för att efterlysa ett paket på posten?

Jag vann ett plagg för 2 veckor sen, sälajren uppgav att hon skciakde paketet efter 2-3 dagar. Har ännu inte fått något. Hon skrev i ett mail förra veckan att hon skulle höra efter med ombudet mebn har inte hört nåt än..
    Hon har 4.9 i omdöme så det borde vara lugnt men man blir ju irriterad när man itne får nåt svar om hon försökt spåra paktet, eller hur man nu gör??

• ominte
    charmmiss skrev 2011-03-23 13:17:43 följande:
    klicka på länken reklamera.
    www.posten.se/c/reklamera?csref=link_startsid...

jag skickade en pop jacka för över en månad sen till Finland den kom fram för 2 dagar sen. Sen skickade jag en hello kitty tröja för över en månad sen och dn har forf  inte kommit fram. lär nog inte göra det heller
    TACK! Jag fick svar idag av henne att postombudet sa att det kan vara felsorterat och komma fram senare..jaja
  • ominte
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-27 17:57:21 följande:
    Hur går T för er generellt sett nu? Tycker som vanligt att det går så där. Eller jag får ett par köp nu om dagen och det är ju roligt men buden är det ju sämre med. Men å andra sidan är det ju helst köp nu jag vill ha :) Men jag hoppas jag blir av med allt sen tillslut, annars får jag väl göra som så, sätta allt på 1kr och hoppas på det bästa Glad

Måste säga att jag blivit väldigt dålig på att själv köpa numera på T. Förr satt jag ju o köpte var o varannan dag men nu går det länge mellan gångerna Förvånad
    samma här..tycker tradera går sämre nu än i höstas tex. Jag köper inte heller så mycket längre..
  • ominte
    Blå damcykel skrev 2011-03-27 22:40:01 följande:
    Vann en låda lego för 40 min sen och inget mail än...
    verkar inte gå ut några mail ikväll...
    Jag har inte fått några mail heller på mina sålda..
Svar på tråden Traderatråden nr 16