Traderatråden nr 16
Har en av dina i minnes faktiskt, fast jag behöver den verkligen inte
Lägger dem oftast en och en, paket gör jag ibland med icke märkes eller om det finns någon liten fläck eller så
Ännu ett köp nu! Yey! Jag tror jag sålt fler på köp än som har bud denna omgång faktiskt, kul! Och det var inga låga köp nu heller...
Charmiss - jag skulle ringa kundtjänst själv om jag var du, då vet du iaf om hon talar sanning och kan börja reda ut det här med checkarna då isf.
Denna traderavända gick helt okej, 2500 in och några småsaker som går ut ikväll, men de drar nog inte in några stora summor. Alla pengarna är dock redan uppshoppade på nya molo och lite rea
SaraEu- törs du lägga ut sommarkläder redan? Jag har en massa som ligger här och skräpar, men jag törs inte riktigt än, men uppdatera gärna hur det går för jag vill ju ut med mitt egentligen Vet inte riktigt vad jag ska lägga ut annars :-P Åkpåsen åker ut en vända till ikväll iaf, och kanske kanske en overall, men det känns som lite sent för vintergrejer egentligen ju... Någon som har koll på om t-shirts går bra nu? Stl 98/104?
Äsch, nu slängde jag ut en hög t-shirts iaf, får väl se hur det går helt enkelt...