Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2011-01-01 20:20:27 följande:
    Nej va skoj!! Här står det stilla mest Glad
    Det står ganska stilla här med faktiskt, sju osålda som gick ut idag... Men de andra har iaf bud på hälften, och så har jag sålt fyra på köp nu

Har en av dina i minnes faktiskt, fast jag behöver den verkligen inte  
  • StaffenAssar

Lägger dem oftast en och en, paket gör jag ibland med icke märkes eller om det finns någon liten fläck eller så

• StaffenAssar

Ännu ett köp nu! Yey! Jag tror jag sålt fler på köp än som har bud denna omgång faktiskt, kul! Och det var inga låga köp nu heller...

• StaffenAssar
    Hannah74 skrev 2011-01-03 22:52:14 följande:
    Håhåjaja. Har en " nolla" som köpte en åkpåse av mig idag. Har fått 14 mail av henne sen den avslutades.....
    Jättetrevlig men förvirrad tror jag.

Först hittade hon inte vinnarmailet( trots att hon ändå skrev att hon fått det??) Sen att hon råkat betala genom tradera, men sen kom hon på att hon inte hade det, då skrev hon att hon måste sätta in på mitt konto i morgon. Sen sa hon att hon skulle betala idag och om jag kunde skicka idag.
    Förklarade att jag ville se pengarna först så skickar jag direkt sen.
    Då ville hon ha annat banknr om jag hade så det skulle gå snabbare ( på samma bank) tog då och lämnade ut sambons.
    Sen fått två mail om jag kan skicka i morgon.

Gick och barnen, under tiden betalade hon. Fick sedan 3 mail såg jag nu om jag sett betalningen, det sista skrev hon bara - hohoho? i...

Haha. Snacka om stressad.
    Svarade att jag lagt barn.

Observera att jag svarat på alla, utom de tre sista då.
    Och varit väldigt trevlig hela tiden (såklart)

Det roligaste är att i ett par av de första mailen så skrev hon att hon inte hade vagnen ännu. Och hon valde dessutom schenker.
    Undrar om hon vet att det tar ett tag att få paketet?

Skrev dessutom att jag tidigast kunde skicka onsdag i första mailet:)
    Ojojoj, jag blir förvirrad bara av att läsa ju
  • StaffenAssar
    charmmiss skrev 2011-01-04 22:28:04 följande:
    alltså jag blir inte mer klok, har fått ett till mail från hon som köpte mina biobiljetter, enligt henne så har kundtjänst sagt att de användes i en sthlm biograf den 5 dec. men vi bor i en helt annan stad och har inte varit i sthlm på flera år. Men hur kan de ha varit använda då biocheckarna fortfarande finns kvar, man växlar ju in dem till biljetter, ingen som har något bra svar
    Det enda jag kan komma på är att man ju kan använda dem på nätet, då har man ju checkarna kvar tror jag och skriver bara in koden, fast det verkar ju jättekonstigt ändå? 
  • StaffenAssar

Charmiss - jag skulle ringa kundtjänst själv om jag var du, då vet du iaf om hon talar sanning och kan börja reda ut det här med checkarna då isf.

• StaffenAssar

Denna traderavända gick helt okej, 2500 in och några småsaker som går ut ikväll, men de drar nog inte in några stora summor. Alla pengarna är dock redan uppshoppade på nya molo och lite rea

• StaffenAssar

SaraEu- törs du lägga ut sommarkläder redan? Jag har en massa som ligger här och skräpar, men jag törs inte riktigt än, men uppdatera gärna hur det går för jag vill ju ut med mitt egentligen Vet inte riktigt vad jag ska lägga ut annars :-P Åkpåsen åker ut en vända till ikväll iaf, och kanske kanske en overall, men det känns som lite sent för vintergrejer egentligen ju... Någon som har koll på om t-shirts går bra nu? Stl 98/104?

• StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2011-01-09 18:28:22 följande:
    ja då tar ja inte nått nu mer än lite skor, bättre att nån annan får de för en liten peng så man inte slänger de.

får väl hålla nån vecka till på kläderna då kanske man får lite mer för de?
    Haha, jag som precis tänkte att jag skulle pröva att lägga ut lite t-shirts med höga utrop Drömmer
Svar på tråden Traderatråden nr 16