Traderatråden nr 16
Tycker tradera funkar, två köp nu har redan trillat in på det jag la ut igår
Tycker tradera funkar, två köp nu har redan trillat in på det jag la ut igår
Vaknade upp till ännu ett bud, och eftersom jag har höga utrop så tycker jag att det rulla på helt okej med två bud och två köp nu
Sophie81 - länk finns i min presentation Blir nyfiken på ditt nick också, hittade inte i din presentation, men jag kanske inte letade så bra
SaraEu och Sophie81 -
Jag har ute en Skaloverall nu med högt utrop och jag fick precis första budet så du kan nog lugn lägga ut din nu. Regnklädde däremot vet jag inte, men tex i Skåne är väl vintern slut snart, så det kanske går nu det med? Min puckade mobil väljer ord och jag orkar inte ändra om ni undrar...
Vaknade upp till ännu ett köp nu Annars står det ganska still, men det är låååång tid kvar ju.
För mig går det okej. Har bara bud på tre saker, men har sålt tre på köp nu också. Och så har jag ju höga utrop också. Och nu steg buden på min ws upp över mitt köp nu Så nu funderar jag på om jag orkar lägga ut en ws till, måste bara gräva fram den först... Tänker dock att man kanske inte får lika bra för en stl 80? Stl 86 sålde jag ju på köp nu för 199 och stl 98 är uppe i 206 kr nu, men var går gränsen för när man börjar använda ws? Min stora började ju använda vid stl 86, och min lilla är pytteliten, så han hade stl 74 i sin första när han var 18 månader... Men han är verkligen pytteliten för sin ålder. Men andra kanske börjar använda det tidigare?
Tjohoo! Fick nyss ett till köp nu