Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Tycker tradera funkar, två köp nu har redan trillat in på det jag la ut igår

• StaffenAssar

Vaknade upp till ännu ett bud, och eftersom jag har höga utrop så tycker jag att det rulla på helt okej med två bud och två köp nu

• StaffenAssar

Sophie81 - länk finns i min presentation Blir nyfiken på ditt nick också, hittade inte i din presentation, men jag kanske inte letade så bra

• StaffenAssar

Jag har ute en Skaloverall nu med högt utrop och jag fick precis första budet så du kan nog lugn lägga ut din nu. Regnklädde däremot vet jag inte, men tex i Skåne är väl vintern slut snart, så det kanske går nu det med? Min puckade mobil väljer ord och jag orkar inte ändra om ni undrar...

• StaffenAssar

För mig går det okej. Har bara bud på tre saker, men har sålt tre på köp nu också. Och så har jag ju höga utrop också. Och nu steg buden på min ws upp över mitt köp nu Så nu funderar jag på om jag orkar lägga ut en ws till, måste bara gräva fram den först... Tänker dock att man kanske inte får lika bra för en stl 80? Stl 86 sålde jag ju på köp nu för 199 och stl 98 är uppe i 206 kr nu, men var går gränsen för när man börjar använda ws? Min stora började ju använda vid stl 86, och min lilla är pytteliten, så han hade stl 74 i sin första när han var 18 månader... Men han är verkligen pytteliten för sin ålder. Men andra kanske börjar använda det tidigare?

• StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2010-12-30 22:35:21 följande:
    vi började använda WS vid 10-11mån då hade han 74 på kläder men tog 80 på WS och den  hade han i 13-14månader  innan vi då köpte helt ny i 92.

jag tror andra börjar använda tidigare, vi ville helt enkelt inte lägga pengarna spec. då han fick jackor i 62, 68, 74 av bekanta
    Aha, vad bra
    Sophie81 skrev 2010-12-30 22:38:39 följande:
    jag vet inte när man börjar använda ws. Men POPs kläder är ju rymliga och strl 80 hade min son förra vintern i POPs kläder då han var ca 1,5 år (han är oxå väldigt liten för sin ålder iofs). M
    jag tror du får helt ok för den. fast ha högt utrop...
    Ja, jag får göra så Min son är 2,5 och kan egentligen ha den i stl 80 fortfarande Glad  Men jag har en ny svart som jag vill att han ska ha, och man tröttnar ju...

• StaffenAssar
    Sophie81 skrev 2011-01-01 14:46:21 följande:
    ja, julkalendrarna jaGlad Men jag är så nöjd med alla mina köp så jag är ff lite smålyrisk över det mesta faktiskt. Lite knäpp är jagFlört
    Haha, samma här Och allt har inte ens kommit ån Drömmer
    Fast det är då man liksom måste göra lite plats för allt ju... Och så här efter jul, plus att ena sonen fyller år på annandagen, så blir det ju mycket grejer... Så jag hoppas bli av med allt nu så att det blir bättre plats här hemma, vi bor bara i en trea ju.

Har någon koll på om auktioner med endast avhämtning går bra? Bor i sthlm. Har lagt ut en del på blocket som jag tycker är för meckigt att skicka, men kanske funkar tradera också? 
Svar på tråden Traderatråden nr 16