• ominte

Traderatråden nr 16

Gaaah letar efter en viss speciell modell på klänning men kan inte hitta nånstans Typ collegematerial med långa ärmar och figursydd upptill, klockad nertill och den går till knäna. Finns ingenstans ju
    Alltså nu pratar jag damklänning.
    Nån som vet, hört, sett, tipsa mig!!!

• ominte

Ah mina alla har gått ut och jag är sugen på att lägga ut mer men vet inte vad

Går baggyjeans bra nu eller ska man vänta till våren?

• ominte
    backi2008 skrev 2010-10-31 21:41:32 följande:
    Förvånad Fler som fått sina presentationer redigerade???? Min länk till T är nu borttagen och jag inte ens några auktioner ute Demon
    närå den finns kvar
  • ominte
    Lalalong skrev 2010-11-02 13:31:04 följande:
    Nu har jag fått mail från två köpare som inte fått sina paket
    Dom borde varit framme igår, eller senast idag.
    Tänk om en hel postförsändelse blivit förstörd eller nåt. Fy fan vilken skräck....
    Har också en köpare som inte fått sitt paket som borde varit frame senast idag..
  • ominte
    Mollie skrev 2010-11-03 11:15:18 följande:
    Bra, tack. Tyckte bara att det var några för många dagar. Kan ju hända nått idag. Avvaktar i någon dag till då. Tack.
    Jag betalade min i torsdags och i fredags var påminnelsen (de röda bokstäverna) borta.

jag tycker det är SUPER att de har börjat påminna ett par dagar innan de nska vara betald! Jag har betalat påminnelseavgiften på varenda faktura för att jag glömmer bort den. Oftast har man en månad att betala på vanliga räkningar men på tradera ska man betala inom 2 veckor..
  • ominte
    kalmar brud skrev 2010-11-03 21:36:09 följande:
    24 november får jag tillgång till tradera igen... Då har jag varit därifrån i 6 månader... För ingen anledning alls... Inget som jag hade gjort...
    Har börjat ladda min PRO lister nu...

Bla. Didrikssons fodrade regnställ och en didriksson overall. ... Något som vet hur dessa brukar gå?
    Visst avr det budtrissning det handlade om i dina auktioner?
  • ominte

Har ni alla fått en trisslott frå ntradera som sålt mer i sept än aug?
    Jag har inte fått någon

• ominte
    x karin76 skrev 2010-11-07 09:16:08 följande:
    Är lite nyfiken bara, hur långa minneslistor har ni? En dag som idag t ex..

Brukar oftast ha ganska kring 50 objekt, men nu har det vuxit till nästan 2,5 sidor dvs 116 auktioner...

Sen handlar jag förstås inte alls så mycket, ibland lägger jag saker i listan som jag själv snart ska sälja, för att se lite grann vad de går för osv.
    Oj inte mycket. Jag har slutat minneslägga allt utan bara sånt jag kan tänka mig att faktiskt köpa, annars handlar jag bara i ren impuls. Just nu harj ag kanske 4-5 i minnes..
  • ominte
    snappi81 skrev 2010-11-08 20:52:02 följande:
    Varför använder sig folk av res. priser för? Är det inte smidigare och sätta ett högt utrop? Jag blir enbart irriterad dom ggr jag (dum som man är) budar på dessa auktioner... Speciellt denna då budet nu är uppe i 400kr och fortfarande inte gått över respris.... suck..
    Jag brukar ha det på saker jag inte vill släppa för mindre än en viss summa. Visst, man kan ha högt utropspris men det lockar sällan folk att buda.
  • ominte
    Tettan skrev 2010-11-08 22:28:32 följande:
    Samtidigt som det kan avskräcka folk att bjuda vidare om man inte kommer upp i res.pris...
    För mig har det funkat super de gånger jag har lagt res.pris!
Svar på tråden Traderatråden nr 16