Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Traderatråden nr 16

MariaJuj skrev 2010-06-16 19:45:15 följande:
    jadu tyvärr kan det bli så =), jag förstår inte hur de lägger sina omdömmen ibland Rynkar på näsan, men glad bara det blir positivt, för även där kan man ha otur. Som i mitt fall hörde köparen av sig efter en månad tror jag det var o sa att det fanns hål i en av boby;na...Man bara va?? NEJ det var det inte men kanske efter att hon använt dem?? Tokiga männsikor finns det gott om, var något mer hon klagade över men men, klaga efter en månad e väl ändå att inte tänka....
    Min kompi var med om det sjukaste, fick betalt, skickade varan, fick positivt omdöme, över två månader senare ringer personen och frågar vart sakerna är.
    Min kompis säger att hon redan fått ett positivt omdöme och då säger köparen att hon satte det bara för att hon redan då hade en positiv uppfattning om affären men att hon sedan åkte utomlands och inte kunde höra av sig tidigare för att efterfråga varorna...
    Tjena lixom
  • Olivers  Mamma

suttit o pinat mig o fått ut lite auktioner. Önskar att jag inte vore en shopoholic o en sucker för reor...
    Undra om man skulle införa köpstopp en vecka eller två?!

• Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 22:09:20 följande:
    Du har ingen bild på idat suiten så att du vet
    gah *orkar inte med tradera ibland*
    frågan är om man inte likaväl ska avsluta den o starta om den igen, att lä'gga till en bild är ju lättare sagt än gjort
  • Olivers  Mamma
    snappi81 skrev 2010-06-16 22:30:11 följande:
    Du fick precis ett till!
    kul
  • Olivers  Mamma
    MariaJuj skrev 2010-06-16 22:30:02 följande:
    nyfiken, varför så mycket kläder med lappar kvar? själv säljer jag ockå mycket nytt som inte blivit använt, men finare kläder såsom märkes blir sälla oanvända här hemma Skrattande
    jag är en obotlig shopoholic, är det rea i lokala butiken eller i ngn webshop eller om jag e på salg så shoppar jag bara utan att tänka efter hur mycket jag verkligen vill ha plagget, tänker "äsch om jag ändrar mig finns alltid tradera" sen köper jag alldeles för mycket som inte hinns användas här hemma, eller så tröttnar jag innan jag hinner använda kläderna.
    Är dessutom gift med en karl som är värre än mig. Kommer jag hem från salg/mässa o har handlat för lite får jag skäll
    Har högar med begagnade kläder som jag borde tvinga mig själv att lägga ut men det e såååå mycket roligare o sälja nytt, inget svårt att beskriva skick lr så då
  • Olivers  Mamma
    charmmiss skrev 2010-06-16 22:35:07 följande:
    nej, verkligen inte och nästan inom gångavstånd för att hämta upp den.
    Ja jag såg det
  • Olivers  Mamma
    snappi81 skrev 2010-06-16 22:34:07 följande:
    Betald och klar, samma bank som dig.
    Packat, skickar imorgon
  • Olivers  Mamma
    charmmiss skrev 2010-06-16 22:42:04 följande:
    gick in på din profil, vad har du för UJ vagnar nu, en brun o en svart? hade du inte en baroque?
    Har en brun, en svart, en grå och en baroque
Svar på tråden Traderatråden nr 16