Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-25 16:19:04 följande:
    Jag vet inte riktigt vad jag tycker om mina avslut ikväll mer än att en viss skaloverall går heeelt ok
    Hoppsan, det gör den verkligen, undrar om den som la första budet ångrar sig nu
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 17:16:20 följande:
    Har du redan varit på det där gulblå stället?
    Japp o jag har varit hemma i flera timmar dessutom, har en kompis som är snabb som bara den så jag skyndade på.
    Skalisarna passade faktiskt O fick dock ta i strl 98 men det var inte så stor skillnad på 98 o 104 men hade 104 funnits så hade jag atgit den
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 17:39:29 följande:
    104orna är visst slut har jag hört..Finns ju en till fyndpris på T annars
    Ja, det fanns rosa men det e liiiiiite too much på Oliver.
    Ja, riktigt fynd, rena klippet det där priset
  • Olivers  Mamma

Har fått 5 st köp nu under dagen, kul som bara den kanske ska våga lägga ut  lite mer saker

• Olivers  Mamma
    Minnie69 skrev 2010-05-20 01:26:01 följande:
    Den nya aliasen har försökt att sälja flera av den stölddrabbades objekt - utan framgång och nu är de åter utlagda hos den stölddrabbade. Antar att hon tyckte det hade gått så lång tid att det var riskfritt......
    Skriv såhär om det nya aliaset.

"hej, jag har hittat en person som säljer identiska saker med det du fick stulet. Kanske du äntligen kan få fast tjuven "

O se vad hon svarar
  • Olivers  Mamma
    snappi81 skrev 2010-05-20 09:11:32 följande:
    Fast det är ju bud på dom och och båda ligger ändå kvar, det roliga är att på den ena så ligger den på 1800kr på blocket och på t är den bara uppe i 650kr.. Ska bli intressant och se vad som händer med den annonsen..
    Jag kan ha annonser både på t och på blocket ibland men säljer ju givetvis på t om jag får bud där. Men kan du inte länka till blocket annonsen så ska jag visa mig vara intresserad som köpare
  • Olivers  Mamma

jag e senil nu för tiden, Snappi81 (tror jag det var)
    jag fick svar om vagnen och jag fick köpa den för 1500kr vid snabba affär så att bud är bindande på tradera verkar ju inte hon ta på allvar

• Olivers  Mamma

Ska man lägga 1 kr utrop på en ny dalmatiner body med lång ärm, blå kantband?

• Olivers  Mamma
    Stormis skrev 2010-05-23 10:42:34 följande:
    Beror ju på vad du vill ha för den och vilken stl det är . I normala fall tror jag att det hade varit rätt safe. Borde ju gå för ca 150 kr? Vi är ju visserligen inte många som åker på salg, men jag tycker ändå att det märks på Molo nu senaste tiden, dvs folk inväntar salgen och handlar inte till "överpris" på T. Jag har ett antal plagg som varit svårsålda (med höga utrop), men som jag tror kommer gå bra efter salgen när folk inte fått tag i det de vill ha.
    150kr är inte mycket, det är mindre än vad jag gett för den och det är ett print jag helst vill gå + - 0 på, har sett en ny i samma strl för 224kr. men det är ju sååå olika
    Iofs, kanske ska vänta tills efter salg, men är lite rädd att det ligger ute alldeles för mycket molo då
Svar på tråden Traderatråden nr 16