Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

TheStar skrev 2010-08-26 13:12:29 följande:
    Wow! Lämnade just omdöme på en köpare och döm om min förvåning när jag plötsligt fick lämna bedömning på köparen! Alltså ange på en stapel 1-5 hur snabbt personen betalat. Finfin funktion!
    haha skulle precis in här och berätta samma sak
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    maximum skrev 2010-08-27 16:35:49 följande:
    De annonser man har ute nu och som det blivit bud. Det är ca11 dar kvar. Kan man packa redan nu? Och sen bara sätta på adresslappar.
    det är klart du kan, men om nån vinner flera och vill ha samfrakt så är du ju tvungen att packa om.
    Jag packar inte förrens jag ser betalningen
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    felixen skrev 2010-08-27 17:10:17 följande:
    Hej i tråden!
    Jag har en köpare som har problem att föra över pengar från sitt nordea konto till mig i swedbank. Hon säger att att det står att mitt konto inte existerar och att det måste vara 15 siffror jag har bara 13. Är det ngn här som har ngn aning om vad som kan vara tokigt???!!
    säg till att hon ska lägga till 2 nollor mellan clearing och konto nummer
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    felixen skrev 2010-08-27 17:18:50 följande:
    Tack för snabbt svar!! Hoppas nu att det ska funka för henne.
    det gör det garanterat...har själv nordea och får alltig lägga till nollor till swedbank
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

ominte skrev 2010-08-27 20:14:43 följande:
    Är 2 frimärken ALLTID 6+6 =12 kr? Jag fick hem ett paket som hade 2 ganska stora frimärken men jag betalade för 24 kr i frakt som det stog i annonsen Jag tänkte att det tex finns frimärken som är på 10 kronors..
    det finns andra valörer på frimärkena än 6 kr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ominte skrev 2010-08-27 20:19:06 följande:
    Hur vet man då om man betalat för mycket frakt????
    stog det inte 12kr på dem, det har jag för mej att det brukar göra
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pixxi skrev 2010-08-28 18:25:29 följande:
    ÅH... klantiga migSkrikandes, jag ser att ni sitter o pratar frakt, jag såg att en av mina auktioner hade aldeless för hög frakt, och jag har avslut i morgon.. inga bud, men det är inte så konstigt
    men har du inga bud så är det ju bara att ändra frakten i annonsen
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    felixen skrev 2010-08-28 20:13:18 följande:
    Har fått en jobbig köpare på halsen ): Idag fick jag ett mail om att hon inte fått sin vara som hon vann för en vecka sedan, jag skickade tillbaks att jag inte fått några pengar insatt för den så att det var därför inget var skickat. Dröjde inte länge innan det kom ett svar: Jag har vunnit auktionen och pengarna de kommer förr eller senare kan du skicka den till mig snarast. Suck.... kollade hennes omdömme och där vara flera negativa där hon inte betalat. Vissa människor är bara för mkt....
    Förvånad inte lite fräck!!!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-08-28 20:47:12 följande:
    Då har jag ägnat eftermiddagen idag med att rensa bland ungarnas kläder och jag hittade massor!*huuuh*
    Nu undrar jag om det är försent med Fix skalbyxor,softshelljackor,fleccefodrad regnoverall med Cars,molnoveraller? Har alla redan bunkrat sådant redan kanske? (jag har ju t ex gjort det)
    japp det är försent Flört 
    skoja bara, lägg höga utrop och prova vetjag...
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16