Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Måste bara passa på att skryta lite...jag har just nu 5,0 i omdöme har jag nog aldrig haft tidigare utan brukar ligga på stadiga 4,9 annarsGlad

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ÖNadja skrev 2010-08-20 21:40:55 följande:
    God kväll i tråden!

Jag behöver lite råd/hjälp. Vad sätter ni för frakt på kläder som väger 100 gr? 12 eller 24 kr? vågen kan ju ha fel på nåt gram och jag packar i plast.
    absolut 12kr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    iser skrev 2010-08-21 00:03:44 följande:
    Jag ska lägga ut två po p overaller i storlek 62 en vindfleece och en skal i 68. Ska man lägga ut dem nu eller vänta på kallare väder? Vad tror ni?
    jag skulle säga nu...jag har redan sålt min skaloverall
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-08-22 10:03:41 följande:
    ja, visst är han (eller så är han bara trött på alla kläder som ligger överallt) Glad
    det där känner jag igen...hade en bekant hemma nyss...hon frågade om vi ska flytta
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

har slängt ut lite till, fast inte ens nu på dagen fick jag prolister att fungera Skrikandes
    blev till att lägga upp en och en Rynkar på näsan

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    snappi81 skrev 2010-08-24 19:11:39 följande:
    Puffar lite för min fråga jag ställde häromdan men fick inga svar.. Hur är molos rånar luvor i strl? Små/stora? Min pojk har stort huvud och har aldrig köpt nåt i "huvudväg" från molo innan, tex villervallas mössor är alldeles för små för honom, jag har alltid fått köpa mycket större i dessa tilll honom. 
    fick hem min första härom dagen...var stl.4-5år och sonen är 3½ och den var absolut inte förstor, satt perfekt på honom men han har också lite större huvud...vet inte om det hjälper dej något, hoppas du får fler bättre svar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    snappi81 skrev 2010-08-24 19:18:06 följande:
    Men då låter det som om dom är ganska små i storlek där med, vill inte köpa nån för att behöva sälja den direkt.. Min är 14 mån och det är ju 2år som gäller isåfall för jag tvivlar på att 1år funkar.. hmmm..
    kom på att jag visst hade köpt en till lilltjejen med och det är stl 1år och den är bra på henne och hon har väldigt litet huvud så ta absolut 2år
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-08-24 19:21:04 följande:
    kom på att jag visst hade köpt en till lilltjejen med och det är stl 1år och den är bra på henne och hon har väldigt litet huvud så ta absolut 2år
    hon är också 14månader och hennes huvudomfång är väl ca.42-43cm
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-25 11:51:42 följande:
    Har mejlat nu och hon sa att det visst blev ett misstag. Hon lovade att ta bort det så jag hoppas hon vet hur hon gör och klarar av det.

Ser ju inte bra ut att ha ett sånt nu liksom.

By the way, jag sålde en av mina mössor igår för 125kr på T :)
    Grattis!!!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    fru jönsson skrev 2010-08-25 15:41:02 följande:
    hej hej

undrar en liten grej, när man laddar upp sin lista via prolister, blir det då den tiden som blir sluttid eller?
    så om jag sitter och gör annonserna nu på dagen kan jag då "trycka poå knappen" vid niotiden ikväll och få det som sluttid?
    japp det blir den tiden på dagen som du väljer att "trycka på knappen" så trycker du 21 ikväll så blir det den sluttiden
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16