Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-08-06 21:37:35 följande:
    86
    ok...för stor tyvärr Rynkar på näsan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-06 21:59:57 följande:
    Oj då! Ja då känns det ju absolut värt att lägga ut. Nu är ju hällorna trasiga men de kan man väl lätt byta ut. Tror de är i toppskick annars så. Kanske kan lägga köp nu på 200 el nåt så kanske nån nappar.
    jag hade köp nu på 179 på mina skalbyxor...men ingen nappade på det och nu ligger de på 246kr
    ändå var utropet på 99kr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Maj bebis skrev 2010-08-08 20:25:14 följande:
    HJÄLP tack !!
    En som vann en mammatopp av mig för någon vecka sedan. Nu mailar hon och säger att det var en stor brun fläck på den på ena axeln, mailar också en bild där det är något brunt tjockt ser ut som man kletat på någon mat på den.

Jag är helt säker på att den INTE såg ut sådär när jag skickade den. För det första har jag bara använt den en gång och jag tvättade den dagen innan jag skickade och jag skulle till 100% ha sett en så stor fläck. Hon säger att det kanske var något i påsen som jag skickade den i.

Till saken hör att hon vill behålla men vill ha pengar tillbaks, hon vann den billigt 49 kr och vill ha 30 !! kr tillbaks vilket inte känns ok för mig. Jag sa ok till återköp men då får hon stå för ena frakten och jag för den andra. Men det vill hon inte.

Vad skulle ni gjort??? Känns inte alls kul...
    jag hade tagit tillbaka den och stått för båda frakterna...rör ju sig inte om så mycket pengar och så slipper du människan sedan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    maggan75 skrev 2010-08-08 20:36:08 följande:
    Provade igen och nu gick det bättre   fick ut 30 men  har en hel del kvar  .......
    nick på T?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 20:50:08 följande:
    Nä det hade jag inte gjort. Det är ju helt klart att hon vill försöka få till det billigare och att hon fixat fläcken själv. Så jäkla fult gjort och hon har säkert satt det i system! Det är ju hon som luras så varför ska du behöva förlora pengar.

Nick på henne tack?
    men om hon tar tillbaka den så vinner hon ju inget på det...förstår också att hon gjort fläcken själv Flört men jag är nog mer den lättvindiga typen som tar tillbaka och sedan spärrar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Maj bebis skrev 2010-08-08 20:57:58 följande:
    Jo fast hon skrev att hon helst vill behålla den eftersom den var så fin och satt bra på men om jag inte betalade lite tillbaks så skulle hon skicka tillbaks. Personligen skulle jag inte vilja sätta på mig något med en stor kletig fläck på.
    Hon måste gjort fläcken själv för en liten fläck hade jag gått med på att jag kunnat missa men inte en så stor och kletig som den såg ut att vara.

Jag fick svar att jag är en dålig säljare som inte värnar om mina kunder och har en tråkig inställning att jag borde värna om att alla mina kunder är nöjda. Så skrev hon att hon behåller toppen istället.

Ja ja...
    ok hon har provat den med nånannans smutsfläckar på Flört låter ju väldigt trovärdigt
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

dubbla plastpåsar, först en tunnare plastpåse sedan en påse från typ lindex eller pop och så tejpar jag runt omkring hela paketet, skickar oftast med schenker när det är lite större/tyngre kläder

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    TvåTrollsMamma skrev 2010-08-09 09:43:54 följande:
    Ja nu när du skriver det, så minns jag att jag fick hem en overall så för några år sedan Tack för svaret. Är schenker billigare?
    ja schenker är billigare om du bokar frakten via tradera sidan. Även dhl kan du boka där och få billigare frakt. Jag har än så länge inte haft strul med schenker (peppar-peppar-ta-i-trä) Glad
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16