• Tettan

Traderatråden nr 16

Hon har lagt neg en gång tidigare av samma anledning... Och den säljaren hade ändå köpt tillbaka plagget... :(

Får väl vänta och se vad som händer... Kan inte göra så mycket mer...

• Tettan
    Ville Mor skrev 2010-04-11 13:29:37 följande:
    Läste för ett par dagar sen att mailen från Tradera inte kom fram som de skulle. Köparen verkar ha fått sitt då jag fått mail om att insättningen är gjord. Men borde jag inte fått ett mail från Tradera om att varan är såld (Köp nu)? Vill minnas att adress och sånt står i den mailet men det kanske finns någonstans på Traderas sida med?
    Om du går in under "orderbekräftelse" bredvid annonsen under "sålda" så står köparens namn och adress där.
  • Tettan

Jag har en köpare som har mailat att hon har betalat igår. Dock syns inte pengarna på kontot ännu, men hon har väl en annan bank än jag.

Skulle ni ha vågat boka (och därmed också betala) frakten till Schenker??? Jag skulle gärna vilja kunna skicka paketet i morgon om pengarna kommer in. Visst borde man väl kunna lita på att hon har betalt när hon har mailat det?

• Tettan
    Miss Maya skrev 2010-04-11 20:28:15 följande:
    Och inga pengar flyttas över under helgen! Så flyttar man pengar fredagkväll så syns de inte innan måndag förmiddag! I alla fall om man har olika banker. Hade hon bara positiva omdömen skulle jag obka en frakt.
    Mamma till Simon skrev 2010-04-11 20:23:58 följande:
    Kolla hennes tidigare omdömen så ser du om hon är seriös, jag brukar alltid göra iordning paketen när köparen mailat och hittills har jag fått betalt av alla som mailat om det
    Hon har bara positiva! Så jag bokar frakten ikväll. Tack för svar.
  • Tettan
    Hejpådig skrev 2010-04-11 20:39:18 följande:
    en snabb fråga!vår skrivare har gått sönder upptäckte jag nu så jag kan inte skriva ut schenker lappar, vet ngn om man kan spara ner den sidan o tex skriva ut på jobbet om man mailar över?
    Du kan ju vidarebefordra orderbekräftelsen du får från Schenker. Där finns en länk så att du kan skriva ut adresslappen igen...
  • Tettan

Åh vad trist!!! Jag har inte ett bud på mina auktioner. Däremot dimper det in ett "Köp nu" då och då.

• Tettan
    Yosa skrev 2010-04-11 21:04:56 följande:
    Jättefina!Min sambo blir orolig när sonen (2år) vill ha nagerlack och storasysters rosa badrock på sig!
    Tja - mina fyraåriga grabbar har en längre tid varit rörande överens och bestämt hävdat att de vill inte ha snopp - "vi vill ha snippa!!!" - Undrar vart det bär hän, tro...
Svar på tråden Traderatråden nr 16