• Tettan

Traderatråden nr 16

Jag skulle vilja ha en funktion där man kan söka på alla kategorier och på "kortast tid kvar". Som det är nu måste man ju välja en kategori....

• Tettan

Ni som brukar packa i mailing bags - kan man skicka bebis skor (stl 20-21) i såna?? Håller de??

ominte skrev 2010-07-25 19:37:46 följande:
    92/98/104
    ps - ytterkkläder har jag mycket i stl 98/104 som ska ut, men det kanske dröjer några dagar...
  • Tettan
    Smultronhjärta skrev 2010-07-25 20:10:41 följande:
    Är det den lila så lär det gå bra tror jag
    Tettan skrev 2010-07-25 19:52:50 följande:
    Ni som brukar packa i mailing bags - kan man skicka bebis skor (stl 20-21) i såna?? Håller de??

ps - ytterkkläder har jag mycket i stl 98/104 som ska ut, men det kanske dröjer några dagar...
    Japp-jag brukar skicka skor större än så inlindade i hushållspapper och extra tejp runt mailingbagen
    Tackar! Då gör jag likadant! :)
  • Tettan
    Lucky skrev 2010-07-26 14:48:55 följande:
    En likadan molnklänning som finns i den här auktionen köpte jag av den här säljaren i januari men jag har fortfarande inte fått den...
    www.tradera.com/Meandi-PoP-paket-i-fint-skick...
    resten kan ni ju räkna ut själva...
    Fast jag är lite ängslig själv. Jag har skickat ett par shorts till en köpare som hon säger sig inte ha fått...

Det värsta är att jag har faktiskt ett par identiska hemma som jag vill lägga ut, men törs inte just pga att köparen ska tro att jag bluffat.

.... jag har nämligen tvillingar, så jag har dubbelt upp av mycket....
  • Tettan
    Lucky skrev 2010-07-26 15:57:39 följande:
    Ja, ibland händer det ju att paket inte kommer fram. Men med en bra kontakt så hade jag inte reagerat men jag fick inte svar på ett endaste mejl när jag mejlade henne då. Och om man tittar på hennes omdömen så ser det inte så bra ut...
    Ett tips till dig är att nämna att du har tvillingar i annonserna så slipper du ju oroa dig för sånt
    Jo, det kanske jag skulle ha iaf i de annonser som blir dublett senare..

Denna köpare har jag gett två förslag på lösning, men inte fått svar på någon, varken bu eller bä...
  • Tettan

Vad roligt! jag har varit borta sedan igår och sitter och läser igenom tråden. Och "vips" så plingar det till i inkorgen och en av mina jackor har gått på "köp nu"

• Tettan
    summertime123 skrev 2010-07-30 20:20:28 följande:

hallå! Jag har tagit en rejäl tradera break och funderar på när det är bäst att lägga ut vinterkläder o skor? I slutet på augusti eller senare kanske? Hur gör ni andra?

Jag har ganska mycket och tänker nog börja i mitten av augusti... Har redan börjat så smått med överdragsbyxor, höstjackor och sånt.
  • Tettan
    maggan75 skrev 2010-08-01 21:46:21 följande:
    Säljaren hade väl bara bra omdömmen så varför skulle du blivit lurad ??
    Tänkte mest på att de fyra senaste omdömena endast var från två olika köpare, och de bara hade 1 omdöme vardera... Kändes som lite "konstruerat"...

Men jag betalar väl och hoppas på att h*n är ny, och att vantarna kommer. Det handlar ju trots allt inte om SÅ mycket pengar...

Svar på tråden Traderatråden nr 16