TonÃ¥rslisa skrev 2010-09-01 14:42:48 följande:
Appropå omdömen, lite smått sur på en säljare som lovar i sitt personliga meddelande att lämna omdöme efter köparen lämnat sitt. Jag betalar alltid efter auktionsslut. När paketet anlänt tog det några dagar innan jag löste ut det, kan det vara anledningen!?..
" *Jag lämnar alltid omdöme.
*Jag försöker alltid göra mitt bästa, både som säljare och köpare. Skulle det trots det bli något blir fel, oklart eller inte till belåtenhet så hör av er. Jag vill att både köpare och säljare ska bli nöjda med sin affär!"
- Med andra ord, Sk'tsnack
Vad är du sur över? Lämnade hon inget?
Jag lämnar alltid efter att köparen lämnat sitt. Har varit med om ett par köpare som krånglat och gnällt som sjutton, men inte gett någon respons när jag gett förslag på hur vi ska lösa det. Därför vill jag lämna när jag vet att köparen anser affären avslutad - dvs är nöjd, och inte riskera neg av en gnällig köpare i efterhand...