Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2010-07-27 23:25:41 följande:
    gör man så här? Sätter på lappar på ett beg. plagg?

www.tradera.com/BODY-MED-STJARNOR-FRAN-MOLO-S...
    AnnaFreja skrev 2010-07-28 09:49:03 följande:
    Tycker det är mycket märkligt. Känns lite vilseledande på nått vis, men hon är ju ärlig med att den är begagnad.
    Antagligen så har hon fotat den innan användning eller så har hon satt på den och hoppas att man inte läser objektbeskrivningen innan man budar...
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pixxi skrev 2010-07-28 19:23:04 följande:
    Sista gången jag köper begagnat på tradera Köpte en jeanskjol och när jag fick hem den såg den fin ut, lite sliten kanske men fin, dottern provade o den satt tom bra, jag lämnar omdöme, sen ska jag sy dit namnlapp och ser att säljaren har sytt om hela mudden, dessutom är det små hål i mudden efter symaskinsnålen. Känner mig så besviken. Det stog " fint skick , knappt använd " jo tjena....
    länka så vi får se!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilaa skrev 2010-07-29 18:33:55 följande:
    Kan någon råda mig. Köpte dessa till min dotter www.tradera.com/Kaprijeans-fran-HM-storlek-12... fick hem dom igår och såg att de är i stl 116. De är för små för min dotter och i annonsen stod det att de var stl 122. Vad ska jag göra? Lämna neg, kräva återköp?
    maila säljaren och säg att du vill lämna tillbaka dem...det är ju hon som har gjort fel så hon får stå för returfrakten. Lämna inget negativt innan du vet vad hon säger
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-29 20:07:50 följande:
    Avslut om en timme! In och köp nåt nu så jag slipper lägga ut dem igenFlört
    Allt är försmått Rynkar på näsan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-07-29 20:17:01 följande:
    Idag plockade jag fram de ytterkläder som jag ska lägga ut, men efter att ha sett mängden så "dog" jag en smula..
    Får samla kraft för att fota imorgon eller nått
    visst är det jobbigt, men tänk vad mycket nytt du kan fylla på med sedan Skrattande

Ska nog till gekås nästa vecka...du har inga insider tips på vad jag ska fynda Flört 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    FörvånadSmultronhjärta skrev 2010-07-29 20:27:02 följande:
    Näe- jag håller mig undan nu när det är galet mycket folk där,bor för nära för att åka dit när det är ett dårhus...Förra veckan fanns det fina lurvjackor iofs!

Idag sa de på lokala nyheterna att Gekås har haft rekord i antal besökare på en dag-runt 27 000Förvånad
    Förvånad 
    vi ska campa i falkenberg så det blir nog en tur iaf om det ska fortsätta regna såhär Rynkar på näsan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-07-29 20:45:34 följande:
    2 auktioner åkte ut nyss, 1 väst och 1 lätt fodrad jacka.

är de för högt utropspris?
    västar går väl knappt att sälja på T. så är det det minsta du kan tänka dej så skulle jag inte ha lägre utrop för då riskerar den gå för ingenting...men antagligen får du inte sålt den...eller är det nått kännt märke?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-07-29 21:02:17 följande:
    ja alltså Abeko är väl hyssat kännt :S det säljer  ju bla. Åhléns med regnställ och overaller.
    abeko känner jah till...trodde det här var nått annat när det stog uphill också
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-30 19:28:17 följande:
    Jag hoppas på det iaf för jag har några tröjor i stl 98/104 och en massa babyhängselbyxor som jag tänkte lägga ut här snart. Det brukar väl alltid vara folk som vill ha gamla kollektioner el?
    ja hängslebyxorna går väl alltid bra...sålde ett par bruna med moln på i våras för 340kr (tror jag) kan säga att jag blev väldigt nöjd för jag hade köpt dem och en matchande body på T för 100kr
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16