Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-07-25 20:57:02 följande:
    de är bredare än pops ws, o inte så stela, så de sitter beytdligt bättre på småttingar tycker jag
    Obestämd får nog sova på saken...får se om den är kvar imorgon Glad här trillar det in lite bud och ytterliggare ett köpnu...blir att fylla på med lite mer imorgon tror jag...det värsta är att vi nog ska ut med husvagnen nångång i nästa vecka och det blir mycket att släpa med sig...tänker på om nån tar köpnu medans jag är bortrest
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

måste ju sälja lite för den 15e aug.ska jag på meandi party och då är det ju bra om det finns lite mer plats i garderoberna ska bli spännande och se om det finns nått man kan tänkas sig vilja köpa men det gör det nog för det brukar ju vara fina kläder

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Olivers Mamma skrev 2010-07-25 21:14:34 följande:
    en gång fick jag ett köp nu 1 min innan avslut
    Skrattande måste varit en ny börjare
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    maggan75 skrev 2010-07-26 10:38:52 följande:
    Funderar på om det är ngn idé att lägga ut t-shirts occh klänningar nu ?????
    Vi använder iof t-shirts året  om här ......

Vad tror ni ??
    Jag kollar bara efter höst/vinter kläder nu...men lägg det du minst vill ha så förlorar du ju bara 3kr om det inte blir sålt
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Går riktigt bra för mej på T nu...bud på alla utom en av de som går ut ikväll...ett köpnu under dagen också Glad

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ominte skrev 2010-07-25 14:08:52 följande:
    Tack för vinstmailet igår förresten. Jag betalar ikväll så har du pengarna imorgon, hoppas det är ok
    Har lämnat in paketet till schenker idag...hoppas du får den snabbtGlad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Kollade mitt konto precis...har en köpare som märkt betalningen med MITT namn istället för sitt eget

Tur jag hade koll på vem det varGlad
    Förövrigt vaknade jag upp till ännu ett köpnu...verkar som många är sugna på höst/vinter kläder redan nu

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Finsmamma skrev 2010-07-27 09:15:08 följande:
    Asg....!

själv kan jag inte förstå folk som sitter o budar i siissta minuten o ändå inte betalar på en gång?
    nä det förstår inte jag heller...jag är så rädd att jag ska glömma bort det om jag inte gör det med engång
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-27 12:00:42 följande:
    inte jag väl.......?
    Nej inte du min vän
    Jag har faktiskt inte ont av det så länge folk betalar inom tiden man sätter i vinstmailet, men jag betalar själv nästan alltid precis efter att auktionen gått ut, men det är bara för att jag inte ska glömma (3 barns mamma som man är) Glad
    Gillar inte att "jaga" köparna 
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16