Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-07-24 20:17:50 följande:
    har avlsut ikväll o inga bud....
    tråkigt!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    StaffenAssar skrev 2010-07-24 20:51:11 följande:
    Då blir det nog bra! Jag hade dem till vissa vanliga kläder också, och det var ett himla pill att få dit dem
    ok...vad besviken jag blev nu...trodde också de var magiska Flört
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    StaffenAssar skrev 2010-07-24 21:01:42 följande:
    Jo, jag hoppades nog på lite för mycket
    Men jag gillar inte att de hävdar att de inte förstör kläderna och inte skaver, för det gör de tyvärr... 
    ja det låter ju konstigt att de säger så...men jag tänkte som sagt bara fästa den i den vävda lappen och den klipper jag ju bort när det är dax att åka ut på T.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-24 21:05:47 följande:
    åh, är såååå sugen på en av dina auktioner...........men vi behöver den inte alls Glad
    vilken? *nyfiken* Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-24 21:07:42 följande:
    kunde inte låta bli, slog till på köp nu Glad
    vet hur det är...vinnarmail är skickat
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-24 22:34:09 följande:
    min auktion som hade avslut idag blev inte såld, hoppas verkligen att det kommer mer bud till imorgon.
    Provade att lägga ut en molo lurv nu, får se om det är för tidigt eller hur det går
    Jättefin lurv...men tyvärr för storRynkar på näsan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 10:53:47 följande:
    har fler lurvar som ska ut, men de får vänta lite..... vilken storlek tittar du på?
    tittar på stl.74/80 men borde inte köpa någon då jag tycker det är mer praktiskt med ws men de är ju väldigt fina så man vet ju aldrig
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

2 köp nu igår och några bud ramlar in så nu täcker det iaf osålt avgifterna på allt det andra Flört passade även på att slänga ut lite mer skalkläder och mer finns i tvättmaskinen...jösses vad kläder man har när man tittar i garderobenSkrattande

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ominte skrev 2010-07-25 14:08:52 följande:
    Tack för vinstmailet igår förresten. Jag betalar ikväll så har du pengarna imorgon, hoppas det är ok
    helt ok! Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 14:12:09 följande:
    jippie!! lurven blev såld på köp nuGlad
    kul!Glad släng ut nån mer nu själv har jag lagt ut ytterliggare lite skalkläder så nu väntar jag bara på att fler ska trycka på köpnu-knappen
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16