Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Solstråle 84 skrev 2010-06-29 07:54:00 följande:
    Ställer fråga igen

Jag ska lämna negativt omdöme i sista sekunden.
    Auktionen avslutades den 2 maj kl 22.34.
    När ska jag då läga omdöme i sista sekunden?
    Tacksam för svar
    jag får det till den 1 maj och efter 22.34 försvinner väl din chans att lämna omdöme
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-06-29 08:26:37 följande:
    jag får det till den 1 maj och efter 22.34 försvinner väl din chans att lämna omdöme
    1 juli menade jag givetvis
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Finsmamma skrev 2010-06-29 08:41:51 följande:
    Hjälkpp, hur ska jag göra? har 7 dagar som samfraktsmax. nu har samma person budat o vunnit en massa saker, från den 20 juni- 10 juli är det sista perosnen budat på, ska man be henne att betala innan helgen eller? alltså de hon vunnit innan helgen? känns som detta kan hålla på hur länge som helst annars... står dessutom 7 dagar i annosnerna!
    ja du kan ju alltid be henne sätta in vinstsummorna så länge så meddelar du bara frakten senare
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    BetongMorsa skrev 2010-06-29 15:23:07 följande:
    En liten fråga bara. Vet att man inte får sälja använda underkläder men räknas bebisstrumpor i minsta storleken som underkläder?
    Tänkte göra ett litet klädpaket nämligen. Tack på förhand.
    Tilda 050930 Nike 070828 Dante 100521
    nä strumpor får man väl sälja, tror inte det räknas till underkläder överhuvudtaget
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 18:48:03 följande:
    Om jag tar köp-nu..kan du skicka så att jag har den senast fredag isf?Drömmer
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    klart jag kan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 19:27:24 följande:
    Toppen Jag betalar på en gång..
    Jag köpte den till min kompis som kommer hit tors-fre-hon älskar garnbollarnaSolig
    Lägger den på lådan imorgon, hoppas hon blir nöjd Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 19:54:50 följande:
    Yes they are...Vi använder nästan bara jeansleggings de få ggr vi använder bodysarSolig
    Använder du bodysarFörvånad det har jag verkligen svårt att tänka mej Flört 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:01:10 följande:
    Jojo kaninerna och gamla moloblommor används men vi har många som kommer att hamna på Tradera till hösten Först och främst så älskar jag suits och sen så blir det väldigt myvcket klänning numera*undrar om det beror på att dottern kom som nr två*Drömmer
    tänk på mej då, här kom dottern som nummer 3 bodysar används mest under klänningar på vinternGlad
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16