Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Finsmamma skrev 2010-07-01 21:11:23 följande:
    fick svar nu

jo jag har full förstålse för det,
    men kruxet är att jag har pengar men ´man kan tyvärr inte sätta in dem på mitt konto här där jag bor,
    så får inte pengar på kontot förrän den 22 juli annars skull jag ju betalat .

vad svarar man på detta då?
    LÅT BLI ATT BUDA DÅ!!!!!!!!!
    Nä jag vet inte vad du ska svara då, kanske att du uppskattar om hon kunde låta bli att buda på fler av dina auktioner tills hon betalat dem hon redan vunnit!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Finsmamma skrev 2010-07-01 21:22:01 följande:
    Jag vill också skriva så, men rädd för negativt osv....
    Jomppelina skrev 2010-07-01 21:14:52 följande:
    Man kan inte sätta in pengar på kontot där hon bor?? Kan du förklara det där och varför det inte skulle gå?
    skrev såhär :

Nu förstår jag inte riktigt...?

varför kan man inte sätta in pengar där?

tänkte skriva att jag uppskattar att hon ej budar på fler innan dessa är betalda

kan du inte länka till nån auktion hon vunnit
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    snappi81 skrev 2010-07-02 15:41:37 följande:
    Jag vill med ha den nya versionen av T, varför funkar det inte på min dator? I mobilen fick jag välja vilken version jag ville använda men här funkar det inte...
    jag har också den gamla
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    MariaJuj skrev 2010-07-04 22:24:10 följande:
    Fick man en sån där tråkig köpare Rynkar på näsan

"hej maria jag har vunnit en auktion dinosurieelbil utav dig.Jag vet ej vad jag ska göra nu är det så här att min mamma har visst köpt en elbil till min son som jag inte visste något om.Han skulle få den på sin födelsedag och det har ingen sagt.Men nu kände hon att hon va tvungen o berätta det.Så snälla du jag behöver ju inte två stycken.Jag vill inte ha negativt omdöme för detta.men givetvis köper jag den om det ställer till problem för dig.Men jag hoppas du har förlåtelse för det här.Ursäkta än en gång.Hör av dig.mvh eva"
    Säg att köpet är bindande och att hon får sälja den själv om hon inte vill ha den! 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    smultron: Hann paketet fram i tid innan din vän åkte hem?
    Verkar som en del haft problem med posten det sista nämnligen!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-07-05 11:39:20 följande:
    Jaaa -supertack! Maken har semester så allt känns lite uppochner både vad det gäller mina betalningar och Traderaaffärer därav har jag inte hunnit tacka tidigare
    Jag var inte ute efter ett tack, ville bara veta att du fått den nu när jag lovade snabb leverans Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    aLttjolajban skrev 2010-07-05 15:38:43 följande:
    Vad mycket fina kläder du säljer. Synd att det var små storlekar
    Tack!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    SAJ skrev 2010-07-05 19:58:40 följande:
    Det är sommarkläder, lite Småfolk t-shirts bl a. Tror Ni det går OK nu? Jag skulle ju ha kommit igång för ett tag sen...men men
    lägg det du minst kan tänka dej i utrop
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16