• ominte

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-07-31 14:38:17 följande:
    imorgon kväll har jag avslut!! hoppa in och kika!

hoppas lite fler iaf får utgångsbuden :P

har även avslut flera dar nästa vecka!!!
    Ett tips! Såg att du hade skrivit leggins på dina plastisock. Det stavas leggings, då kanske du får fler som söker på order
  • ominte

Sökte lite på traderaefter overaller och det verkar som att folk redan börjat lägga ut. Likaså vinterkängor! Och j ag som har semester och orkar bara inte fota och greja...

• ominte

Någon som vet hur reima-overallerna är i storlek? Någon här som tänker lägga ut sin Drömmer

• ominte
    StaffenAssar skrev 2010-08-02 22:47:25 följande:
    Jag tycker de är normala till stora, inte små iaf. Som exempel kan jag säga att sonen hade en pop-overall stl 92 och en reima stl 92, pop-overallen växte han ur mitt i vintern men reiman hade han hela säsongen. Kommer att lägga ut en stl 98 om ett par veckor om den inte blir såld på blocket där den ligger nu
    Bor du  i sthlm?Jag såg en annons på blocket med bla reima och popoveraller
  • ominte
    tessum skrev 2010-08-04 08:42:22 följande:
    Men hon har ju 21 positiva omdömmen, så jag hade lätt vågat. Synd bara att det var fel storlek för oss =)
    fast det var på massabilliga saker..

men jag knep den iallafall, får väl chansa nån gång
  • ominte
    StaffenAssar skrev 2010-08-04 20:38:14 följande:
    Ojdå, det var ju inte så bra nypris var 1200... Och mitt är ju också nästan nytt, byxorna är ju helt oanvända
    Jag minns förra hösten att det var galet svårt att få tag på en billig overall på tradera när jag letade i slutet på augusti fram till mitten på september. Jag tror på att ha is i magen och lägga ut om 2  veckor, typ till augustilönen kanske eller tom fram till mitten på september.
    Alla har ju inte kommit tillbaka från semestrarna än men snart blir det drag på tradden tror jag

Jag kikade efter ett par kuoma-stövlar och det fanns bara 1 par ute på tradera.Bara det säger ju en del..
  • ominte
    HonSomVet skrev 2010-08-06 21:51:10 följande:
    Jag har också en reima-overall och flera par vinterskor att lägga ut. Har även ett par pop-byxor jag fått, jag tror det är vinterbyxor, men känner mig lite osäker. Skulle ju vara så förargligt att sälja något för något det inte är.

Men jag sitter och funderar på vilken månad förra året jag satt på Tradera och jagade overall och skor... Då fick säljarna bra priser... Underar om det inte var september? Eller var det redan i augusti? Obestämd
    Jag tror på september, helt klart! Men jag har dåligt med pengar så mina kanske åker ut redan i slutet p åaugusti
Svar på tråden Traderatråden nr 16