• h80

Traderatråden nr 16

maggan75 skrev 2010-05-23 21:37:34 följande:
    fina är de
    hihi, var de dina?{#lang_emotions_laughing}   kommer det mer man kan vara intresserad av?
    Linastrumpan skrev 2010-05-23 21:40:50 följande:
    Grattis, jag missade kopparna precis....
    sorry
  • h80
    maggan75 skrev 2010-05-23 21:45:42 följande:
    jupp   nä inte mer molosar förutom linnena
    de är ju också väldigt fina, men lite för stora även för växalådan
  • h80
    kalmar brud skrev 2010-05-24 09:32:04 följande:
    Jag hinner inte alltid med att ge omdöme... Men jag skiter i detta nu för det spelar ju ingen roll vad jag säger så tror ni ju ändå på budtrissning mer än den som äger kontot... Budtrissning är ju när någon i min omgivning är inne och lägger bud för att höja... Men jag vet som sagt INTE VEM DENNA PERSONEN ÄR!!! Men jag ska meddela er sen när jag har varit och snackat med personen
    varför la du ut fleecen igen då?
  • h80
    kalmar brud skrev 2010-05-24 10:01:48 följande:
    För personen skickade ett mail precis när auktionen hade gått utt att han/hon/den/det inte ville ha den. Ska jag då tvinga personen att köpa den eller?
    nej det är klart, men reagerade du inte när personen bjöd på den igen sen?
  • h80
    x karin76 skrev 2010-05-24 16:56:28 följande:
    Kanon!
    Jag har ett par 80 som passar min tjej precis, hon kanske kan ha 86 istället, då kan vi ju byta. Men jag är lite rädd tt de blir för långa, vill du mäta innerbenslängden?
  • h80
    x karin76 skrev 2010-05-24 18:57:49 följande:
    Glömde fråga.. Hur stor/tung är din tös?
    det var ett tag sen senaste kollen, men 81cm o 11.5kg skulle jag tro. din då?
  • h80
    x karin76 skrev 2010-05-24 19:30:29 följande:
    Så, har kollat nu. De sitter uppe på henne om jag drar åt dem som fasen i midjan, hon är lite grann smalfis. Sist vi mätte för 3v sen var hon 75 cm 9,2 kg. Funderar på om jag ska behålla dem och hoppas på en tillväxtboom, men det är ju lite trist om de passar bra först i aug/sep. Får iaf innerbenssömmen till 10,5 cm om jag spretar med benen och mäter precis på sömmen.Heh.. försökte ta en modellbild, provade dem på nu för att se.. och gaaah det går ju inte - inte stilla en nanosekund. Så här sitter dom iaf: www.familjeliv.se/hem/x_karin76/gallery/phpuq...www.familjeliv.se/hem/x_karin76/gallery/phpiz...
    storlek 80 passar precis på min tjej, om jag inte spänner in dom nått. de är 9.5 cm, hojta till om du vill byta
  • h80

Måste bara berätta om en supersäljare nu när det har varit så mycket "tråkigt" i tråden. Jag har handlat rätt mycket i helgen o skulle sätta mig o betala allt. Men det var en auktion som jag inte hittade vinnarmailet på så jag mailade o bad henne skicka ett nytt (trodde att jag hade råkat radera det)  hon mailade svar direkt o sa att jag hade redan betalt det. :) det hade jag totalt glömt bort.

• h80

vad hade ni gjort? Tog 2 auktioner på köp nu den 14 april, mailade direkt o frågade om samfrakt, fick svar efter en vecka. Betalade direkt, men har inte fått kläderna. Hon skulle skicka med dhl, men det är inte inlämnat. Jag har mailat o smsat, men inget svar...

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 20:00:48 följande:
    Den är i juni och jag hoppas att jag kommer dit
    vart brukar den vara?
Svar på tråden Traderatråden nr 16