• h80

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-05-06 13:15:47 följande:
    Hittade en annons imorse där säljaren hade skrivit ej pop, molo, gangstar i rubriken, så jag anmälde den o nu är den avslutat, Men säljaren har lagt upp den igen, men precis samma rubrik.......suck. Ska man anmäla igen eller
    anmälde o auktionen stängdes ner igen. Men nu har säljaren lagt ut den igen, för tredje gången.
  • h80

får man betala för annonsen om tradera stänger den? (tänkte på säljaren som jag skrev om innan)

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-05-06 20:06:53 följande:
    Men..talar inte Tradera om varför den stängs ner
    verkar ju inte så, hon har flera annonser som hon gör likadant med
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-05-07 19:41:03 följande:
    Jojo det positiva för min del är att jag brukar lära mig för ett bra tag varje gång detta händer-så nu blir det inget mer beggat,jag tänker inte ens stoppa de i minnes för att se hur högt/lågt de går eftersom jag då kan trilla dit på skräp som sen åker vidare till loppisförsäljning då jag inte sätter tokblekta och luddiga plagg på mina barn.Jag orkar inte ens maila och klaga utan de får risiga staplar tillbaka och jag glömmer dessa kläder
    åh vad tråkigt, vad var det du hade köpt?
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-05-07 19:43:37 följande:
    polarnkläder och det vet ju både du och jag att de i regel håller sig fina lång tid om man vårdar de väl(bortsett från vissa mörka plagg etc)
    ja, polarn brukar ju vara ett säkert kort även begagnat
  • h80

Har avslut ikväll o en av auktioner är redan uppe i över det som jag hade som köp nu :)

• h80

Oj, nu har jag haft avslut på mina mammakläder, de gick högt över förväntan :)

• h80
    Ns mamma skrev 2010-05-09 22:17:26 följande:
    Hej, undrar hur länge man skall vänta innan man tar kontakt med säljare.. Jag har vunnit 2 auktioner där jag inte fått något vinnarmail än, den ena avslutades 6/5 och andra 7/5. Tänkte mest på att båda säljarna skrev i sina annonser att de vill ha pengarna på sitt konto inom 5 dagar, men inte lätt när man ej fått några kontouppgifter..Har inte handlat så mycket på tradera tidigare, men de gånger jag gjort det har uppgifterna funnits i mailet från tradera så skulle vara jättetacksam för råd :)
    jag hade mailat nu o frågat
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-10 08:34:00 följande:
    h80 saknar omdöme från dej...lämna gärna om du får tid över
    oj, har jag missat det. inte meningen. fixar direkt
Svar på tråden Traderatråden nr 16