• h80

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-04-29 21:57:20 följande:
    Japp...jag ninja meandi kjolen
    Aha, var det du {#lang_emotions_smile}
  • h80

Nån som har lagt ut mammakläder? Hur går det?

Jag har en del som jag tänkte lägga ut, men vad är bäst, ett stort paket eller enstaka plagg? Det är blandat hm o polarn o pyret. Byxor, linnen, kjolar, t-shirts, koftor o långärmat. Totalt ca 15 plagg.

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-02 09:14:33 följande:
    Byxor och kjolar hade jag lagt var för sig men linnen och toppar kanske du kan lägga ihop
    ja, så är kanske bra att göra
  • h80
    mariahammarberg skrev 2010-05-02 21:19:18 följande:
    har inte fått betalt för en vara, mina fem arbetsdagar har gåt men hur går man vidare? Till saken hör att köparen numera har avslutat sitt traderakonto.... budet lades den 18:e auktionen gick ut den 24:e kan inte se när kontot avaktiverades....kan man lägga upp autionen igen? Måste jag ändå betala avgift till tradera - de tror ju att jag sålt varan?www.tradera.com/Rosa-tunika-med-fjarilar-stor...
    oj, hon hade ju rätt många neg.

om du lägger upp den igen, så mailar du tradera så slipper du betala avgiften för denna auktionen
  • h80
    Tullemi skrev 2010-05-04 09:42:56 följande:
    Nu undrar jag om man kan tänkas få relativt mycket för en helt ny Molo Lurv? Vi köpte en korallrosa med lila kantband (strl 98) till dottern men hon vääägrar ta på sig den. Jag tycker att den är superfin, men vem orkar bråka liksom . Jag vet inget annat alternativ än att försöka sälja den på Tradera.....
    jag sålde precis en ny korallrosa med lila kantband i storlek 92. Fick 350kr för den
  • h80
    Tullemi skrev 2010-05-04 10:08:21 följande:
    Ja, det är ju inte fy skam för 92:an kostar ju 449:- som ny ....
    ja, det är jag nöjd med :)
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 10:36:37 följande:
    Jisses vad högt! Setet finns ju i affär nu,jag köpte ett i fredags för 129:- och så 25% rabatt på det..Galet!www.tradera.com/-NYTT-Bamse-klannig-tunika-och-leggings-NYTT-stlk- 74-auktion_302967_112010690
    nämen oj! det gjorde jag också, Kanske skulle sälja det :)
  • h80

Hittade en annons imorse där säljaren hade skrivit ej pop, molo, gangstar i rubriken, så jag anmälde den o nu är den avslutat, Men säljaren har lagt upp den igen, men precis samma rubrik.......suck. Ska man anmäla igen eller

Svar på tråden Traderatråden nr 16