• ominte

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-07-24 18:58:37 följande:
    jag köpte min på pippilotta men de finns väl inte längre. Sportaffärer borde väl ha. Kostade 995kr har en på T nu så du kan kolla hur modellen ser ut. Vet att "huset smått och gott" brukar ha också vet inte om de ev. kan tänka sig att skicka
    Ja, jag såg den. Inte så viktigt hur de nser ut bara det är en attraktiv färg Det viktigaste är att den är en poppis färg, typ lila eller så för att dottern inte ska bråka om att sätta på sig den..
    fabler skrev 2010-07-24 19:06:11 följande:
    viking och kouma skor hade vi till sonen och där gillade jag helt klart kouma bäst.
    Kuoma ja, DEM har jag hört mycket om. Hojta om någon tänker lägga ut såna i stl 24 snart nån gång
  • ominte
    StaffenAssar skrev 2010-07-24 19:09:44 följande:
    Vad hade ni för strumpor i? Vi hade ullstrumpor och ullsockor, och han var aldrig kall trots att han går på ur o skur och de är ute nästan hela dagen även på vintern. Fast han är rätt varm av sig förstås, det är ju så olika
    Vi hade inga extra sockor i dem så det kanske är ett måste? Dottern är av den mycket bestämda typen och vägrade sätta på sig ullsockorna jag köpte. Man kanske kan hitta "vanliga" strumpor med typ nån ullmix eller nåt så hon inte behöver ha dubbl strumpor på sig. Det är redan ett jäkla sjå att få på henne alla alger på vintern så ett par extra strumpor är inte så poppis.
  • ominte
    fabler skrev 2010-07-25 06:59:21 följande:
    får se om vi lägger ut våra. våra viking hade jag tänkt lägga ut o spara Kuoma men får se hur vi gör. Annars om du känner nån i finland, där kostar dem halva priset mot här.
    man kanske kan åka på en finlandskryssning (bor i sthlm)
    fabler skrev 2010-07-25 07:02:27 följande:
    jag hittade jätte fina ullstrumpor till sonen förra vintern som ser ut som vanliga strumpor. dem va på lindex tror jag men vi har även från pop o intersport. Ull suger inte åt sig vatten på samma sätt som bomull och blir därför inte lika kallt så de rekomenderar jag verkligen att du kikar efter. Finns ju även fina ullstrumpbyxor.
    Ullstrumpbyxor, sticks de inte?
  • ominte
    Smultronhjärta skrev 2010-07-25 09:14:47 följande:
    Rekommenderar annars Pops funktionsstrumpor eller ullfrottè
    Vad mycket nytt man får lära sig på fl, vem kunde tro det...Ullfrotté? Funktionsstrumpor?
  • ominte
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 11:12:36 följande:
    2 köp nu igår och några bud ramlar in så nu täcker det iaf osålt avgifterna på allt det andra Flört passade även på att slänga ut lite mer skalkläder och mer finns i tvättmaskinen...jösses vad kläder man har när man tittar i garderobenSkrattande
    Tack för vinstmailet igår förresten. Jag betalar ikväll så har du pengarna imorgon, hoppas det är ok
  • ominte
    BetongMorsa skrev 2010-07-25 19:35:27 följande:
    Vilka strl e du ute efter?
    92/98/104
  • ominte
    BetongMorsa skrev 2010-07-25 19:40:19 följande:
    Ska se om jag hittar nått i tösas garderob som ska ut
    Helst höst/vinterkläder
  • ominte
    h80 skrev 2010-07-25 19:44:32 följande:
    Den storleken har jag, o det kommer mer ikväll :)
    Men bara en klänning ute än så länge ju
    Länka gärna hit sen när du lagt upp fler. Har så usel uppkoppling på landet oc det tar 100 år att gå in i varje pres
Svar på tråden Traderatråden nr 16