Traderatråden nr 16
Är det osmart att lägga ut grejer nu? Har alla semester ? Jag måste nog det i vilket fall, är superfattig denna månad så bla min odd molly får rycka ut..
Är det osmart att lägga ut grejer nu? Har alla semester ? Jag måste nog det i vilket fall, är superfattig denna månad så bla min odd molly får rycka ut..
en av mina auktioner går över förväntan men nu blir jag nervös att den är vilseledande
Jag har vikt tyget dubbelt och fotat så nu får jag för mig att folk tror att det kanske är tryck på båda sidorna. Vad tror ni? http://www.tradera.com/TYG-blommigt-retro-barntyg-medaljoner-blommor-lila-turkos-auktion_340911_114672279
Tycker faktiskt också att deet går riktigt bra och jag har inte avslut förrän på söndag
Är bara så ¤%&/() förbannad på nordea idag som legat nere hela förbaskade dagen så jag inte kan betala ett köp OCH köpa nya mailingbags
Nån mer som har nordea? Tycker de strular väldigt ofta på sistonne. Tröttsamt mitt i räkningsbetalningstider. Är glad att jag betalade mina räkningar innan midsommar annars hade jag gått i taket idag..
Ska betala en vinst och säljaren skriver i sitt automail att man ska överföra pengarna till Sparbanken Nord. VAD är det för bank??
Dels får jag inte upp någon sparbanken nord i min rullist på nordea internetbank och dels säger den ifrån att mottagarkontot inte finns när jag försöker med sparbanken gripen och sparbanken syd
HJÄLP!!