Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-07-27 14:14:22 följande:
    Jag hittade faktiskt bara en dubblett och det var en Moloklänning,lila med stjärnor och lång ärm..Den tror jag inte blir såå svår att sälja.
    Nu har jag lyckats fota nästan alla plagg i stl 80(hittade visst fler gömmen efteråt) men nu har jag koll så här blir det inga fler dubbletter. Detta gjorde jag med maken hemma-det enda han sa var"Ja ja, bara du har roligt så"
    Haha så säger min med och skakar på  huvudetGlad

Men samtidigt så tycker han ju om att våra barn har så fina kläder.

Ska bli roligt och se hur det går till hösten när jag börjar jobba och han ska vara hemma. Lite orolig på vilka matchningar det kommer att bli..... kan hända att jag får lägga fram kläder på morgonen till barnen, annars är det nog samma tröjor och byxor som åker fram mest hela tiden.
  • Lilla Ego 07

Nu fick jag upp några annonser tillGlad

• Lilla Ego 07

Avslutsdag idag! Det märks, buden börjar trilla in så smått här Glad Måste ha gjort nåt fel med prolistern nrä jag la upp mina auktioner, trodde jag hade avslut på alla idag men hälften blev idag och hälften imorgon. Jaja, rätt bra iofs för jag har inte automatiskt vinnarmejl så det blir många att skicka annars Flört

• Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-07-28 15:11:51 följande:
    Kan tänka mig cementblandaren till lite billigare penning om den inte blir såld på T
    Haha det tog ett tag innan jag fattade :)

Ja den är så fin, men sonen gillar den inte av nån konstig anledning så den blir aldrig använd. Känns lite mindre än mina andra i 98/104.

Det kanske vi kan ordna isf sen, vi får la se :)
  • Lilla Ego 07

Tror nog faktiskt att det ser ut så där, kanske ett andrahandsex från NS från nån utförsäljning el nåt?

Tycker det är roligt hur folk budar. Har en overall ute där jag satte köp nu på 150kr. Helt ny overall men säljer den billigt då det inte var något speciellt märke el nåt. Ingen som tog den på köp nu och nu är den uppe i 25% mer än köp nu priset och hinner kanske gå upp ännu merGlad För övrig den som en skrev och frågade om hon kunde få köpa den till köp nu för 130 kr. Puckon det finns! Sånt blir jag mäkta irriterad på, de är fan inte blocket det här där man kan pruta skamlöstSkrikandes Inte för att jag brukar pruta på blocket heller iofs

• Lilla Ego 07

Helvete! Såg nu att min småfolkströja har legat ute i en vecka där det står att det kostar 224 kr i frakt!Glad Vilken jävla miss, konstigt att inte någon vill buda liksomFlört Brukar få mejl om sånt där, den hade ju fått mer än 150klick. Jaja, nu har jag lagt upp igen och ändrat till korrekt frakt.

• Lilla Ego 07

Hej.

Köpte ett par helt underbara leggings på T för ett par veckor sedan. Är supernöjd och hon kommer få ett jättefint omdöme.

En fråga bara. Jag betalade 18kr i frakt och hon hade satt på 3 frimärken så det var ju korrekt. Nu finns det ju inte nån portogräns på 18 dockGlad
    Ska jag mejla henne och upplysa henne om detta eller verkar det bara som om jag agerar polis el nåt?
    Mig spelar det ju inte nån roll men så onödigt för henn och hennes framtida kunder att betala för mycket till posten.

• Lilla Ego 07

Avslut ikväll igen men lite halvdåligt med bud tycker jag, gick bättre igår. Det regnar ju som bara den så folk borde ju ha tid ikväll att shoppaGlad

• Lilla Ego 07

Avslut om en timme! In och köp nåt nu så jag slipper lägga ut dem igenFlört

• Lilla Ego 07

Avsluten idag gick väl så där, hälften osålt.

Kom på nu att jag åker på semester på måndag i fyra dagar, kommer ju få ha med mig en hel säck med paket att posta då ju för inte tror jag att alla har betalt tills imorgonGlad

Svar på tråden Traderatråden nr 16