Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-08-07 21:42:15 följande:
    Ja jisses- jag har ägnat denna lördag åt att rota fram,tömma lådor och fota kläder! Jag är inte klar änDrömmer
    Min positiva tanke i det hela är att när alla högar som täcker vardagsrummet(på riktigt!) har flyttat så är jag nästan back on track dvs kan då endast sälja sådant som är urvuxet
    Men det är en lång väg att vandra....
    Haha du är så roligGlad Jag brukar tycka att jag har mycket att sälja men du har ju alltid 10 gånger mer Glad

Men många pengar blir det ju i kassan då för dig, de är ju nice!
  • Lilla Ego 07
    lilla fru snigel skrev 2010-08-07 21:44:55 följande:
    Man får inte länka till sina egna auktioner. Bäst du ser till att ta bort inlägget innan någon hinner anmäla...
    Jo de får man visst det  numera
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-08-07 21:50:10 följande:
    Jojo men inte ens jag min gamle smålänning kan se pengarna bakom jobbet just nuKräks Min man höll på att krevera när jag bad honom lyfta ner mina gömmor,nästan så att jag gjorde det också eftersom jag helt hade glömt alla eller rättare sagt H U R många höstauktioner som låg däri
    Jag vet iaf vad jag har att göra imorgon
    Men de är ju härligt också, även om det är mycket jobb bakomGlad Jag har sålt av en hel del redan men har lite kvar. Till våren kommer jag ha en del dock klänningar och linnen mestadels molo att sälja. Jag ser det som en investering och mina shoppingpengar då att handla förFlört
  • Lilla Ego 07
    aLttjolajban skrev 2010-08-08 10:05:58 följande:
    Ang kläder så skriver jag alltid i sökraden vad jag söker. Sen kan man  skriva unisex i rubriken

Hur går era auktioner? Vid lönen i juli gick det superbra,Igår var det avslut och det blev ju bara oförskämt dåliga budRynkar på näsan på allt.

Tänkte kolla om det finns någon som dktigt på LUNDBY möbler? Jag har en del möbler,men vet inte årtionde och modell på vissa möbler
    Det går inte alls speciellt bra tycker jag. La ut nya igår också men inte ett bud. Men de får väl  hänga med ett par omgångar om det inte blir sålt nu.
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-08-08 20:27:45 följande:
    jag hade tagit tillbaka den och stått för båda frakterna...rör ju sig inte om så mycket pengar och så slipper du människan sedan
    Nä det hade jag inte gjort. Det är ju helt klart att hon vill försöka få till det billigare och att hon fixat fläcken själv. Så jäkla fult gjort och hon har säkert satt det i system! Det är ju hon som luras så varför ska du behöva förlora pengar.

Nick på henne tack?
  • Lilla Ego 07

Yes då har jag fått lite bud då!Glad Dock endast 1 bud på fina lurvoverallen som går ut nu ikväll men tur att jag tog högt utropspris iaf.

Om det är en sån stor fläck på så tar man väl och tvättar innan man provar ellerFlört

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-08-09 18:20:57 följande:
    Sådär..nu anser jag mig vara "färdigfotad"-det måste jag vara med tanke på att jag nu tömmer minneskortet på 2437 bilderFörvånad
    Sen har jag iofs fotat i sisådär 3 dagarDrömmer
    Oh my god!
  • Lilla Ego 07
    AnnaFreja skrev 2010-08-09 19:59:56 följande:
    Det skulle jag lugnt ha gjort! :) Så snygg är den inte tycker jag iaf.
    Kanske var nåt speciellt med just denna färg och storlek iofsGlad Men kanske skulle göra det iaf, den används ju aldrig utan jag väljer alltid andra till sonen
Svar på tråden Traderatråden nr 16