Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Hannah74 skrev 2010-08-16 15:41:47 följande:
    Tack för svar.
    Torktumlade den lite, men tycker ändå den blir lite "hård"
    den är strl 80, rosaröd med gula kantband.
    Å den är ju superfin! hade den i 74 till min dotter i våras
  • Lilla Ego 07

Nu fick jag ut ett par annonser, orkar inte fler idag :)

2 av mössorna ligger där nu men det lär komma fler imorgon på T :)

• Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Har en fråga och hoppas nu att det är ok att jag gör så.

Vill ha lite fler träffar på mina mössauktioner så jag undrar vad jag ska skriva i rubriken?

Kan man skriva rockabilly exempelvis på denna? Tycker nämligen att den ser ut lite så Glad
  • Lilla Ego 07

Började dagen bra med två köp nuGlad Skalbyxorna och ett par moonkidsbrallor fick jag sålt! De känns ju bra, och inte nån provision ska jag betala heller på skalbyxorna, de känns än bättre!

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-08-17 14:46:37 följande:

Tack LillaEgo07 för den jättefina mössan{#emotions_dlg.flower}
    Åh vad roligt att den passade!!  Verkar ju sitta ungefär likadant på din plutt som på min.

Har fixat ett gäng ljuvliga till nu både i denna och ett par andra tyger, att det kunde vara så skojigt att syGlad

Det är bara att inboxa mig om någon har nåt intresse för nåt.

Vet inte riktigt vart jag ska lägga upp alla, tror det blir i mitt galleri här på FL. Sen så ska jag få ut lite fler på T också ikväll om jag bara kommer på passande rubriker.
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-08-17 15:51:41 följande:
    lägg in bilden nuuuuuuuu, jag är ju nyfiken på om du har nån mer som faller mej i smaken
    Ska fixa snart jag lova :) Har ett par i samma storlek (möjligtvis lite lite större då tyget är lite annorlunda) som jag nog tror du skulle tycka massor om{#emotions_dlg.flower} lila och gröna och råsa blommor och lite svarta prickar
  • Lilla Ego 07
    Enensammamma skrev 2010-08-17 16:00:04 följande:
    Jättefina mössor verkligen

Jag har lite problem med att det inre tyget viker ut sig hela tiden bara så därför gillar jag inte riktigt modellen men på dessa kanske det sitter fast?
    Nä tyger sitter löst så man kan dra i det på alla typ. Vart viker det ut sig? Kan kolla om det är så på mina andra jag har eller om det blev nåt fel på din isf. Om du inte är nöjd så skickar jag en ny isf Glad
  • Lilla Ego 07
    Enensammamma skrev 2010-08-17 16:29:18 följande:
    aa så jag menade Nej jag har inte köpt en av dig tror jag. Det var i våras på tradera Dom är ju så snygga men den korvade sig tyvärr hela tiden liksom
    Åh va bra att det inte var av mig iaf, så jag inte skickat nåt fult exemplarGlad
  • Lilla Ego 07
    Hejpådig skrev 2010-08-17 17:47:39 följande:
    fina mössor =) gör du till 2-3 åringar också?
    Yes självklart!

Inboxa mig bara om det. Ska nog inte skriva mer om det här då kanske jag får en varning el nåt?Glad

Men för de som är intresserade så kommer jag lägga upp bilder på alla sorter i mitt galleri här på FL ikväll. Så¨är det bara och inboxa om man är intresserad av nåt.
  • Lilla Ego 07
    AnnaFreja skrev 2010-08-17 20:43:24 följande:
    Vill bara tipsa lite om mina auktioner som går ut i morgon och på söndag. Bebiskläder och nya nova star jeans och ny pop fleece.

Jag hittade förresten en nova star hoodie i nyskick på ett loppis idag för 10 kronor. Det gjorde min dag :).
    Åh det är lycka det! Förstår att du är nöjdFlört
Svar på tråden Traderatråden nr 16