Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Nämen va sjutton! Ska du på en till salg säger du :) De är ju fan att allting ska hända neråt landet, va är de för fel me att ha en molo salg här uppe då!{#lang_emotions_sealed}Har du lust att spana lite efter några godbitar till mig {#lang_emotions_wink} Fast du har säkerligen fullt upp med att shoppa till dig själv och andra iofs.

• Lilla Ego 07
    AochJsMamma skrev 2010-05-25 20:23:45 följande:
    Första avslutet avklarat, två kvar!! Spännande, brukar inte sälja skor men det går ju helt ok!
    Appropå skor. Har ett par gula converse här i typ stl 37 el nåt. Hann använda dem 1 gång på en fest innan jag totalt skitade ner dem med marshalljus och smuts. Nån som vet hur sjutton ja får rent dem?
  • Lilla Ego 07

Hej.

En liten fundering. För några år sedan så köpte jag 3 st plasitsockleggings av en och samma säljare. Det vara alltså 3 olika auktioner. Det var 12 i frakt på varje auktion. När jag sen hade vunnit dessa så kontaktade jag säljaren och frågade om hon kunde tänka sig att samfrakta. Detta mest för att slippa få 3 olika paket från ett och samma ställe. Då fick jag ett argt mejl tillbaka att det tänkte hon visst inte göra! Jag hade fått byxorna så billiga ändå gentemot vad de kostade nya så om hon samfraktade så skulle det vara som att ge mig ett av paren gratis. Varje byxa kostade  mig ca 80kr plus 12 i frakt.

Jag kan än idag inte fatta va hon menar!!! Nån som kan hjälpa mig{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07
    x karin76 skrev 2010-05-29 08:12:57 följande:
    Låter väldigt märkligt.. Var hon en privatperson eller sålde hon som företag? Tänkte ifall hon hade möjlighet att skicka billigare än 12 kr för att på så vis få in någon slags förtjänst på frakten, men det låter ju orimligt. Hon kanske trodde att du menade att du skulle få alla skickade för endast 12 kr totalt i frakt?? Hon måste nog ha missförstått något väldigt rejält iaf. Eller så hade hon redan packat alla varor separat och hade ingen lust att packa om igen, men i sånt fall hade hon väl kunnat säga det i stället.Nä jag begriper faktiskt inte. Vad hände sen då? Dök de upp i tre separata paket?
    Nä det var en privatperson jag köpte av. Jag skrev alltså och förklarade att det inte var portot egentligen som jag ville sänka utan att få dem skickade i ett och samma paket. Jag förklarade flera gånger för henne att jag betalar gärna 36 kr i frakt men skicka dem i ett och samma paket.

Det dök upp 3 paket frankerade med 12 vardera{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07

När var det kampanj på att slippa osåltavgiften? Va det i maj eller va det i april?

• Lilla Ego 07

Dåså då har jag lagt upp lite nya auktioner. Sista nu inför sommaren. Tog bara 3 dagars auktioner då jag åker iväg på torsdag och är borta rätt länge.

Sen blir det att ladda inför höstens rensningGlad Så tråkigt att man måste vänta med att sälja sommarkläderna till nästa vår ju bara.

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 21:44:35 följande:
    Jahapp- Nu slutar jag också att klaga! Efter att ha modifierat min prolist 3 ggr så har jag strax, om 10 minuter, 75 aktiva auktioner ute- Just nu är jag mest nöjd med att det faktiskt fungerade men lite bud vore såklart trevligt
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...=
    Har du 2 st aquaflower suits i stl 68? Annars så har du dubletter av den auktionen
  • Lilla Ego 07

Ett köp nu på en gångGlad Sånt gillas. Kan behövas efter senaste veckornas shopping....Flört

• Lilla Ego 07

Nån här som har hotmail och inte kommer in på sitt konto? Kommer inte ens till inloggningssidan

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 22:13:23 följande:
    Wow! 4 stycken är ju toppen! Det är ju såå roligt när det rullar på
    Jag har bara fått 1 jag, det var ju lite snålt jämfört med er Glad
Svar på tråden Traderatråden nr 16