Traderatråden nr 16
Precis en sån jag vill ha!!!! Ska hålla ögonen på dem. Just nu är jag typ black men det är ju ett tag kvar till de går ut
Mina lurvar har aldrig blivit platta. Jag tvättar dem (var för sig) med rätt mycket mjukmedel. Sen torktummlar jag dem på rätt så låg värme, brukar tumla dem helt torra. Alltid fluffiga och fina efteråt.
Godkväll!
Hur går det för er ni med auktioner ute?
Själv har jag fått några köp nu då och då men dåligt med bud. Fegade ur och körde inte 1 kronas utrop då vissa tidigare gått så dåligt så det kanske är det som gör det.
Igår så köpte jag två tunikor till mig själv på tradera Ska bli roligt och se hur de ser ut. Skicket stod inte i beskrivningen så det kan ju vara hur som helst.
Hej i tråden.
Frågade för ett tag sedan vad jag skulle lägga för köp nu på en didriksson skaljacka. Den har nu fördubblat sitt köpnu Den är uppe i över 300kr Är iofs den enda auktionen som jag har ute nu s om har bud men ändå.
Men torsdags är ju inte ens en vecka sedan!! Är det någon som är ute efter att jäklas med dig måntro?
Har två avslut ikväll. Min didriksson skaljacka börjar gå rätt högt.....lite nervöst tycker jag när de går så högt.
Vad är pappelinamattor??
Min didrikson jacka gick för 450kr!! Lite väl mycket tycker jag.....hoppas att jag inte beskrivit den fel eller nåt nu bara och att köparen blir nöjd.