Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-07-17 20:07:57 följande:
    jag har fortfarande inga bud Rynkar på näsan
    Men det kommer nog du brukar ju ha så fina kläder att sälja
  • Lilla Ego 07

Fick faktiskt 3 bud till nyssGlad Lite synd att jag tog så långa auktioner dock, gillar inte att behöva vänta i 14 dagar utan brukar annars max ha en veckas auktioner.

• Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-07-17 20:13:40 följande:
    funderar på om jag har för höga utropspriser
    Jag har också rätt höga utropspriser men hyfsade köp nu tycker jag. Jag lägger ut för det jag tycker att kläderna är värda och så är det bra med det liksom.
  • Lilla Ego 07

Ska sluta spamma nu, men två köp nu till fick jag nyssGlad

• Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-07-17 21:01:45 följande:
    wow har 100% positiva nu i omdöme på T
    Bra jobbat!
  • Lilla Ego 07

Tjenare.

Hemkommer från en bio med sonen så här en solig dagSolig

Har fått 10 köp nu hittills och 10 bud tror jag så det verkar gå att sälja hyfsat i juli iaf.

Dock kunde jag inte hålla mig så igår var jag tvungen att köpa lite nytt bara för att fira försäljningarna Glad

• Lilla Ego 07

Det står still med bud sedan i lördags, hade ju en rush då med flera köp nu men nu står det stilla.

Börjar ångra mig att jag tog så långa auktioner. Skulle ha tagit en vecka som jag brukar nu känner man ju sig uppbunden då man inte riktigt kan resa nånstans under tiden

• Lilla Ego 07

Fasen jag måste ha varit bra förvirrad när jag la upp min lista i med prolistern förra veckan. Har olika avslutsdagar, trodde jag tog 14 dagar på alla men de är lite avslut då och då tydligen Glad

Så idag verkar jag ha avslut på lurvar i stl 74 om någon är intresserad

• Lilla Ego 07

Nu har jag varit och förköpt  mig igen på polarns rea, så jäkla billigt att jag bara plockade på mig allt möjligt, har nog hela kollektionen till tjejen nuGlad Det plus en himlans massa paket har dimpt ner senaste veckorna så nu måste jag få mina grejor sålda!

Så är någon sugen så gå in och buda så mycket ni orkarGlad

Svar på tråden Traderatråden nr 16