Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Stormis skrev 2010-07-13 19:40:34 följande:
    Då blir osålt 3 kr pga det höga Köp-nuet. Du slipper bara osålt med utrop under 9 kr och inget eller lika lågt Köp nu om jag fattat det rätt.
    Jamen va bra. 3 kr per auktion kan jag offra för att chansa på att få det sålt.

Undra om det är någon idé att lägga ut en prolist här snart eller folk är väl på semester kan jag tro
  • Lilla Ego 07

Nu körde jag även en liten prolistGlad

Provar en omgång och funkar det inte får jag väl lägga ut i augusti istället tänkte jag.

• Lilla Ego 07

Nu fick jag ett mejl från en person som skrev. "Kan jag köpa overallen köp nu för 130kr?"

Nej det kan du inte pga att köp nu är 150kr!!!!!

Har ni också fått såna puckon som mejlar eller? Det är inte första gången nån skickar såna frågor till mig iaf

• Lilla Ego 07

Nu har jag 38 st auktioner ute Glad Blir en del pengar att slänga ut om många går osålda men man måste ju chansa för att vinnaFlört Om inte annat så har jag dem redan gjorda nu så jag bara behöver trycka på omstartsknappen till nästa gång.

• Lilla Ego 07

Två köp nu hittills, en på en vinteroverall samt en på en lurvjackaGlad Sen har jag bud på två auktioner också, det är alltid nåt.

Jag brukar alltid lägga ut vinterkläderna tidigt innan alla andra gör samma sak. Får nästan alltid sålt  mitt på en gång. Sen så är det så många som ska ut med likadana grejor så då är det lätt att försvinna i mängden.

• Lilla Ego 07
    piiiinkcat skrev 2010-07-16 14:16:10 följande:
    Smart...
    Eller hurFlört Fast jag har 2 overaller kvar som inte blivit sålda ännu iofs men jag la ju upp dem häromdagen så det finns ju tid ännu.
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-07-16 20:38:28 följande:
    hmm, mina auktioner har inte fått ett enda bud
    Har heller inte fått så  många bud men jag hade höga utrop som kanske skrämmer iväg en del. Men jag vill inte skänka bort grejorna och det är inte rätt tid att ha 1kr i utrop för det klarar inte mina nerver nuGlad
  • Lilla Ego 07
    trolltriss skrev 2010-07-17 11:52:51 följande:
    h80 skrev 2010-07-16 20:38:28 följande:
    hmm, mina auktioner har inte fått ett enda bud
    jag har fått ännu mer bud nu!!!!!!!!!! jippi!
    Dåligt med bud hos mig med det droppar in nåt köp nu då och då faktiskt så det är ju skoj Glad Fortfarande över 30 auktioner kvar utan bud dock men jag tog 14 dagars så de finns ju tid fortfarande.

Måste försöka att inte köpa nytt bara utan sälja och spara pengarna lite :)
  • Lilla Ego 07
    Väntarochlängtar skrev 2010-07-17 13:37:14 följande:
    Regnkläder ( fodrade o ofodrade) , overaller osv - nu , BB i aug eller BB i sept? Jag tycker att augusti har varit superbra innan - har ni samma erfarenhet?
    Jag skulle nog inte vänta för länge med att sälja iaf, det är ju så många som säljer då samt att många vill vara ute tidigt med att köpa sånt
  • Lilla Ego 07

Nu börjar det trilla in lite bud samt några köp nu till. Älskar köp nuGlad

Svar på tråden Traderatråden nr 16