Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

30 ute än så länge och ett köp nu  på en gång, sånt gillas Glad

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    tessan27 skrev 2011-05-21 22:44:42 följande:
    Jag har över 50 auktioner ute just nu... lite surt att man inte visste att det skulle bli en gratis kampanj... men jag får väl lägga ut några fler imorgon... hmmm, vad ska jag sälja då??
    Hade ingen aning :) I veckan var det ju en annons gratis lite då o då men det orkade jag inte med någon av dagarna. Men nu, detta är ju den bästa kampanjen någonsin, får hoppas att det ger lite resultat bara. 2 köp nu än så länge så med några till så var det ju nästan värt det att sitta några timmar och lägga upp manuellt Flört
  • Lilla Ego 07
    tessan27 skrev 2011-05-22 08:28:14 följande:
    Jag la ju upp mina auktioner innan denna vecka och alla går ut i dag, lite trögt går det men vissa saker går bra. Får man några auktioner osålda underdagen så är det ju bara att starta om dem i alla fall.
    Ja omstart gällde det ju inte, tänk på det så du startar om dem manuellt isf.

Har fått 4 köp nu sen igår så alltid nåt iaf.
  • Lilla Ego 07

Någon som har laddat upp auktioner idag??

Jag har inte orkat fast jag borde. Lever fortfarande på att jag var så duktig i lördags och fick ut så många :)

• Lilla Ego 07

Inte fick jag ut några annonser alls igår , orkade bara inte.

Har väl hittills fått 10 köp nu kanske ca och bud på 2 :) Bara 50 auktioner kvar då som inte har bud och som inte har sålts på köp nu ;)

• Lilla Ego 07
    Trolletmilla skrev 2011-05-25 19:08:30 följande:
    Har en liten fråga:
    Är det 2 månader man har på sig att lägga omdömen eller?Har glömt hur det var brukar lämna direkt annars men har nu ett neg som jag ska lämna sista dagen tänkte jag. Auktionen gick ut 27 april och har fortfarande inte fått bet trots flera påminnelser.......
    Japp 60 dagar är det om det inte har ändrats.
  • Lilla Ego 07

Men ärligt! Nu vill jag bli av med mina högar jag har där hemma! Hoppas på att få sålt 45 auktioner utan bud tills imorgon, troligt el??? :)

• Lilla Ego 07

Nu har mina avslut börjat :) Varsegod och kika om ni är intresserade. Har massor som jag inte har utgångsbudet på ens så det är bra priser.

• Lilla Ego 07

Är det någon idé att lägga ut nya "sommarklänningar"/tunikor från PoP? Verkar gå så ruttet nu så jag vet inte ens om jag har lust att prova och då få betala osåltavgiftern. Kanseke ska spara dem till nästa år istället då de lär vara mera eftertraktade :)

• Lilla Ego 07

Hur går T nu?? Någon idé att slänga ut en prolist redan nu måntro??

Har två overaller ute och ena har jäkligt många träffar men inget bud än så länge. Men vill ju bli av med lite kläder också men kanske är bättre till löning i augusti?? 

• Lilla Ego 07
    MejaKiZnic skrev 2011-07-29 22:15:07 följande:
    Jag hade väntat på löningen, rean börjar avta men mycket semester än :)

Jo du har nog rätt faktiskt. Reorna har ju precis avtagit, inge nån bra lösning att sälja samtidigt som dem :)
  • Lilla Ego 07
    StaffenAssar skrev 2011-08-21 07:51:45 följande:
    Mina auktioner går helt okej ändå, men hoppas på lite ninjor nu ikväll så klart Jag har ju rätt höga utrop, men tycker inte att det varit några problem. Dessutom har jag sålt 7 saker på köp nu, så det är jag absolut nöjd med Ikväll ska jag lägga ut ännu mer, men funderar på om jag ska vänta lite med underställ? Overaller är ju inga problem nu, men tänker att folk kanske inte riktigt börjat tänka på resten av vinterkläderna, eller tänker jag fel då? Jag själv är iofs redan klar med båda barnens vinterkläder, inklusive underställ, så frågan är om jag är knäpp (som sambon tycker ) eller om jag är rätt normal...

Du är rätt normal Glad Jag har sålt alla mina 4 overaller och jag är så nöjd med att jag gjort det. Nu kommer det komma ut massor av overaller på T och så skönt att ha det gjort.

Jag har 40 annonser ute just nu och har väl fått 10 köp nu el nåt sånt iaf vilket är ok. Inte så många bud men några kommer nog i veckan säkert. Gör inte så mycket att de inte säljs nu iom gratis osåltavgift. Sen har man ju redan gjort jobbet en gång och kan bara starta om demFlört 
  • Lilla Ego 07
    StaffenAssar skrev 2011-08-21 18:08:14 följande:
    Solig La några av dina i minnes

Det låter bra det Glad Platsmässigt så behöver jag bli av med det. Har nu börjat ladda in nya växalådor i garderoben så nu åker stora sommargarderoben ut, men den får säljas till våren.
  • Lilla Ego 07

Då var det avslutsdag idag tydligen :) det trillar in lite bud faktiskt även om mycket är obudat på. Känns gött att få massa gratis osåltavgifter iaf Glad man borde ju kunna lägga upp de som inte blir sålda igen, manuellt isf och en och en som nya auktioner, så slipper man osålt igen om man inte lagt upp 100 stycken. Det gällde ju till 31 augusti ju

• Lilla Ego 07
    StaffenAssar skrev 2011-08-24 14:44:06 följande:
    haha, jag sitter på händerna jag, det är två saker som jag vill ha men egentligen inte behöver
    Trodde du hade köpt det du behövde redan Glad vilka är det du är sugen på?

Hoppas på att de kommer några på slutet som shoppar lite, om inte annat så man blir av med dem för allt tar ju sån förbaskad plats ju!  
  • Lilla Ego 07
    Nicke Nyfiken skrev 2011-08-24 19:04:12 följande:
    Sådär, sålde ett regnställ i liten storlek på köp nu. Nu har jag OK bud på ett par vinterbyxor och ett rätt dåligt på ett annat par. Annars tycker jag att det går rätt trögt på mina ytterplagg generellt. Däremot går vissa auktioner mycket bättre än väntat. Avsluten börjar om en knapp timme, håller tummarna...

Köp nu är alltid roligast tycker jag Glad Har också avslut om en timme. Är uppe i en fjärdedel av utropspriset ca, ska bli skoj o se vad det kan sluta på.
Svar på tråden Traderatråden nr 16