Traderatråden nr 16
30 ute än så länge och ett köp nu på en gång, sånt gillas
30 ute än så länge och ett köp nu på en gång, sånt gillas
Någon som har laddat upp auktioner idag??
Jag har inte orkat fast jag borde. Lever fortfarande på att jag var så duktig i lördags och fick ut så många :)
Inte fick jag ut några annonser alls igår , orkade bara inte.
Har väl hittills fått 10 köp nu kanske ca och bud på 2 :) Bara 50 auktioner kvar då som inte har bud och som inte har sålts på köp nu ;)
Men ärligt! Nu vill jag bli av med mina högar jag har där hemma! Hoppas på att få sålt 45 auktioner utan bud tills imorgon, troligt el??? :)
Nu har mina avslut börjat :) Varsegod och kika om ni är intresserade. Har massor som jag inte har utgångsbudet på ens så det är bra priser.
Är det någon idé att lägga ut nya "sommarklänningar"/tunikor från PoP? Verkar gå så ruttet nu så jag vet inte ens om jag har lust att prova och då få betala osåltavgiftern. Kanseke ska spara dem till nästa år istället då de lär vara mera eftertraktade :)
Hur går T nu?? Någon idé att slänga ut en prolist redan nu måntro??
Har två overaller ute och ena har jäkligt många träffar men inget bud än så länge. Men vill ju bli av med lite kläder också men kanske är bättre till löning i augusti??
Då var det avslutsdag idag tydligen :) det trillar in lite bud faktiskt även om mycket är obudat på. Känns gött att få massa gratis osåltavgifter iaf man borde ju kunna lägga upp de som inte blir sålda igen, manuellt isf och en och en som nya auktioner, så slipper man osålt igen om man inte lagt upp 100 stycken. Det gällde ju till 31 augusti ju