Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-04-26 19:56:39 följande:
    har för mig det jag med, så då stämmer det säkert. Tack
    Såg i dansktråden att du visst fått barn nu, har jag totalt missat{#lang_emotions_smile}

Grattis i efterskott i alla fall{#lang_emotions_flower}

När kom hon?
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-04-26 20:08:20 följande:
    japp...västar kan man fynda för ingenting...verkar som ingen vill ha dem
    Jag gillar västar! Eller i alla fall den röda och den svarta från Nova Star{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07

Nova star har en svart:) Mycket snygg!

• Lilla Ego 07
    mage06 skrev 2010-04-26 20:19:03 följande:
    Nu blir jag nyfiken, vad gör du i dansktråden? Jag lever nämligen med en dansk och talar danska dagligen Det är fint och smart med väst! Jag tror ofta att det handlar just om frakten, det är inte riktigt värt besväret att lägga ut en väst då... Men jag har faktiskt precis sålt en själv, fast åt min dotter, i vuxenstorlek
    Haha shoppingtråden med danske barnkläder{#lang_emotions_wink}

Jag lyssnar iofs på en danska varje dag då jag har en dansk granne som jag umgås med ofta och hon pratar mycket och gärna om man säger då{#lang_emotions_wink}
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-04-26 20:23:51 följande:
    Tack!Hon kom i torsdags :)
    O va roligt! Var det innan eller efter beräknat bf? Och gick allting bra ?
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 17:04:15 följande:
    "Råkade" visst handla till växalådan igen!Sen att jag mailade säljaren och bad henne sätta ett köp-nu är en annan sakÄlskar kopparna så även om den får ligga till nästa sommar så var jag tvungenwww.tradera.com/Helt-ny-klannig-Molo-size-86-...
    Den är så himla fin! Haft en i stl 62 och har en i 74 att använda nu. Råkade köpa en i stl 86 till nästa sommar också :) Visserligen begagnad men fin var den.
  • Lilla Ego 07

Det trillar in lite bud då och då samt några köp nu. Gött det, nu har jag även betalat min traderaräkning med de pengar jag fått in sedan förra veckan, så allt jag får in nu är bara shoppingbonus{#lang_emotions_sealed}

• Lilla Ego 07

Avslutsdag idag{#lang_emotions_smile} har fått in några bud och en del köp nu men finns fortfarande en hel del auktioner utan bud. Brukar ju iofs trilla in några under eftermiddag/kväll.

Sugen på att handla nåt jag med. Måste sätta mig ner och kolla runt lite på tradera{#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Traderatråden nr 16