• Tettan

Traderatråden nr 16

AnnaFreja skrev 2010-04-04 13:41:24 följande:
    Ah vad bra. Nu har jag en länk på min sida också, inga auktioner ute dock!
    Jag med! :)
  • Tettan
    AnnaFreja skrev 2010-04-04 13:56:21 följande:
    En liten OT-fråga. Är det någon som köpt något på blocket som har skickats? Hur har ni löst det med betalningen då?
    Jag har sålt på blocket - vi har gjort lika som på Tradera. Köparen sätter in pengar och jag har skickat när pengarna suttit på kontot. Dock har inga dyrare affärer gjorts på det sättet. Då har köparen hämtat varan.
  • Tettan
    maggan75 skrev 2010-04-05 21:07:30 följande:
    mmmm som jag och tösens kompis  mamma ... våra döttrar kommer alltid likadant klädda till dagis .. nu senast var det den röda fix jacka n
    Så var det för mig och min dotters kompis också... Jag och mamman löste det med att åka på shoppingresa till Shlm tillsammans och handla...
  • Tettan
    h80 skrev 2010-04-05 21:17:21 följande:
    är den ny eller begagnad o vilken mössa. Fattar inte heller
    Och var är överdragsbyxan???
  • Tettan
    Ärta skrev 2010-04-05 21:21:05 följande:
    Nej sånt blir jag förbannad av faktiskt. Och lappen sitter ju på? Har hon satt dit den igen? Skulle dessutom inte handla av någon som är så besatt av utropstecken.
    Skulle tro att hon kopierat en annan annons och glömt radera texten om mössa och överdragsbyxor...
  • Tettan
    Tettan skrev 2010-04-05 21:23:03 följande:
    Skulle tro att hon kopierat en annan annons och glömt radera texten om mössa och överdragsbyxor...
    ominte skrev 2010-04-05 21:22:15 följande:
    Fast jag tror att hon bara har kopierat in från någon annan annons och glömt radera det som inte tillhör denna auktion.
    Typ!
  • Tettan
    Mammiztill2 skrev 2010-04-05 21:27:07 följande:
    Tack! då var de inte jag som blev lite knäpp av all text. först la jag ett bud men då jag satte mig ner så Öh, nej tack. för jag förstår inte hälften.det är till att vara LAT att inte skriva in i varje annons.jag har idag dock budat, dock för mycket Men en säljare satte 18 kr som porto på ett par byxor men jag tror att de kommer att gå på 24 kr att skickaMen visst är de väl säljarens ansvar att sätta ut rätt porto?!Personen har fortfarande inte hört av sig om de 2 auktionerna jag vann.för första verkade rätt i pris. men då det blev 18 kr. så tänker jag 1) kan jag åka på det?!2) ny porto tabell?!
    Fast jag kopierar också mina andra auktioner, då en del av min text är lika (den om betalningsvillkor, frakt etc...) Men jag kollar igenom JÄTTENOGA att jag inte missat radera eller ändra något...
  • Tettan

Mina auktioner går inte alls... :(

Ett par fordrade gummistövlar som ligger på 12 kr...
    Förra veckan hade jag ett precis likadant par ute - det gick för 115 kr. Förstår inte hur intresset kunde svalna så enormt...

Kanske de som bjöd då tror att jag lagt ut samma igen av misstag...? (Fast jag har ju tvillingar, så jag har mycket dubletter)

• Tettan
    maggan75 skrev 2010-04-08 20:55:01 följande:
    Jag vill oxå veta
    Ja' å...
Svar på tråden Traderatråden nr 16