• Tettan

Traderatråden nr 16

charmmiss skrev 2010-06-11 21:21:13 följande:
    ja,släppt vid midjan ja, men inget om att halva nederfållen var släppt, vilket betyder att jag måste sprätta upp allt nedtill och sy om. samt axelbanden hade så gott som släppt.

angående frakten bad jag henne sluta sälja på tradera utan köra på blocket där folk fick hämta varorna eftersom att hon tyckte det var så bökigt o skicka
    Ojdå - var det så illa??? Då håller jag med dig. Sen tycker jag också att om något är defekt så kan man väl ta en bild extra och visa på "felet"!!!
  • Tettan

Jag har inga annonser ute nu, och börjar få abstinens (de sista gick ut igår... )

Grejjen är den att vi åker på semester nästa vecka och vill inte ha några ouppklarade affärer när vi är borta...

Kanske man ska lägga ut ett antal två-veckors utan köp nu? Hur skulle ni ha gjort? Jag brukar normalt lägga ut mina på 1 vecka...

• Tettan
    Fins Mamma skrev 2010-06-14 19:38:11 följande:
    ja avrför inte, dock så kanske du borde kunna svara på mail om  ngn undrar något...
    Tyvärr kan jag ju inte det - kommer att ha en datorfri vecka - hur nu det ska gå...
  • Tettan
    x karin76 skrev 2010-07-04 16:08:59 följande:
    Heh.. Tycker det är lite lustigt att promt nämna sonens namn i varenda auktion med barnkläder. Tycker det låter lite grann som att hon gärna vill skylta med sitt lite udda val av pojknamn. www.tradera.com/Underbar-BLINGO-badrock-st-86...

Ej min auktion..
    Ja och i en annons med en damjacka så nämner hon sin vikt och längd och att hon ska banta....

(hon kanske skulle pröva fb istället... )

http://www.tradera.com/Esprit-EDC-sommar-host-jacka-toppskick-St-38-40-auktion_163302_115151260
  • Tettan
    Medusan skrev 2010-07-09 22:11:27 följande:
    Någon här som vet hur det funkar med kampanjen tradera hade med att slipp osåltavgifter på 50 auktioner man la ut? Mina osåltavgifter ligger på fakturan nu så de har ju inte dragit av dem
    Fast det gällde ju att man har utrop 1-9 kr och inget köp-nu. De har begränsat till 50 auk/mån så att folk inte missbrukar det...
  • Tettan
    Medusan skrev 2010-07-09 22:16:06 följande:
    Det här är en kanpanj de hade för ett par veckor sedan och det gällde bara över en helg så det är inte som med det du beskriver
    Okej - men med kampanjerna brukar det ju vara så att de dras bort innan fakturan skickas ut.
  • Tettan
    Maj bebis skrev 2010-07-12 16:30:56 följande:
    *menade i måndag såklart
    Maj bebis skrev 2010-07-12 16:29:00 följande:
    Någon som vet hur lång tid det tar att få paket genom bussgods? Säljaren skrev i i tisdags 5 juli att hon skulle skicka det under dagen, borde det inte varit framme nu?
    Det kanske beror på hur långt paketet ska? Men ett paket som skickade från Hälsingland en fredag var framme i Sandviken (Gästrikland) på onsdag förmiddag iaf.

Om det är normalt eller inte vet jag inte.

Kolla med ditt ombud kanske det redan ligger där? De skickar tydligen inte ut avisering, bara ringer om det finns tel.nr... Så var det för mig.
Svar på tråden Traderatråden nr 16