-
ja det gjorde det, puuhj o n n a h skrev 2010-04-11 09:58:25 följande:usch då så trist! löste det sig då, eftersom det var felaktigt?
-
Men om du har bett om bild och hon inte svarar låter det som att hon hittar på..Tettan skrev 2010-04-11 11:30:19 följande:Fast om köparen börjar krångla efter att h*n fått varan och inte är villig att lösa det så vill jag nog inte vara för snabb med omdöme.Jag har en köpare som var jättebesviken då jag skrivit att byxorna var oanvända, men hon påstår att det syns på resåren under fötterna att de är använda... Jag skrev att det var konstigt - har jag då använt dem ett par gånger och glömt bort....? Hon skrev att hon ALDRIG skulle bjuda 83 kr för ett par överdragsbyxor när de var använda... Jag har mailat henne två ggr om en bild och erbjudit kompensation men inget svar... Är rädd att hon väntar 60 dgr och lägger neg...
Var vaksam över neg i sista sekund så kan du iså fall också lägga det tillbaka -
Dagens fynd
http://www.tradera.com/NYA-Ballerinaskor-stl-23--auktion_340159_110377594
http://www.tradera.com/Po-p-pop-polarn-set-stl-92-auktion_302779_110389388
http://www.tradera.com/Po-p-pop-polarn-set-stl-92-auktion_302779_110389388
Nu MÅSTE jag sluta köpa kläder och skor åt dottern, hon har så mycket kläder men kan ju inte låta bli alla fynd man snubblar över
Till råga på allt är hon så himla envis så hon har bara 3 favoriter och vägrar sätta på sig sånt jag köper. men jag lever på hoppet -
Håller med!!!sulinajo skrev 2010-04-11 18:59:40 följande:Nää sånna eller liknande har jag till min son! Såklart en pojk kan ha sånna!
-
Oops, har en mololurv ute som är i toppskick vilket också står i beskrivningen. Men nu såg jag att jag har missat att skriva att själva lappen i nacken är lös på ena sidan, dvs den har lossnat helt på ena sömmen/sidan och hänger på den andra sömmen. Ni som har/haft såna vet ju hur de är sydda.
SKäms sååå att jag har missat skriva ut det Tycker ni att det är en stor grej? Personligen bryr jag mig inte men jag vet ju att andra lägger stor vikt vid sånt!
Ska jag lägga till det i objektsbeskrivningen? JAg vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, tycker det är nog svårt att förklara för er, här. -
-
Inget superskick men ändå skitbillig och bra som extrajacka
-
Ja den är bara annorlunda till utseende men inte funktionen.Mamma till Simon skrev 2010-04-11 20:04:06 följande:Fyndade denna precis, nån som vet om denna modellen också är vattentät? www.tradera.com/pop-po-p-polarn-och-pyret-ros...
-
Exakt samma sak har hänt mig med. KAn du inte länka? Vore kul att se om det är samma köpare.. När jag sa att jag tänker underfrankera skrev hon bara "ja gör det, det enda som händer är att posten kommer fram långsammare". Hade tänkt negga henne i sista sekund men glömde bort det..Miss Maya skrev 2010-04-12 20:58:23 följande:Jag är lite irriterad nu. Jag sålde kläder i början av april och äntligen, efter ett påminnelsemail fick jag in pengar på kontot idag. (10 dagar efter avslutad auktion, jag skrev att jag vill ha pengarna på mitt konto senast fem dagar efter avslutad auktion...) MEN köparen har betalt 10 kr för lite! Suck! Sent och fel och jag blir så trött! (Hoppas att det inte är någon av er som är köparen! )
-
Har avslut med ikväll och det går faktiskt bra Inte slut förrän om 30 min men hittills är jag nöjd!