• ominte

Traderatråden nr 16

anette 81 skrev 2010-04-01 21:29:30 följande:
    så dom håller bättre än pops skalbyxor?vet du något ställe där dom säljs billigt?
    Bättre och bättre vet jag inte. Men minst lika bra
    Ingen aning om vart de säljs billigt, åhléns brukar ha, likaså intersport. JAg köpte dotterns för halva priset i en affär förra året som gick i konkurs.

Kolla på tradera
  • ominte
    anette 81 skrev 2010-04-01 21:36:12 följande:
    har du någon bild eller har du namnet på vad modellen heter?
    Ingen bild och inte kan jag hitta jackan nu heller, ligger väl nerslängd i nåt hörn  Alla sover här så det är nersläckt men jag ska kolla imorgon och återkomma
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-04-02 08:28:18 följande:
    Ska tillägga att jag kommer ev prova den innan jag provar Blocket när jag ska sälja barnvagnen, ju mindre avgifter desto bättre! Sen känner sig folk kanske tryggare med att föra över pengar för en dyr barnvagn och frakt om de ser att man är användare sen lång tid tillbaka, jämfört med att betala någon på Blocket. Visserligen finns Internetgirot på Blocket, men det kostar ju ofta 100 kr extra att använda sig av då man säljer dyra saker..
    Sålde vår bugaboo bee via fls köp o sälj och hade bara problem i början! HAde iofs otur med en tråkig köpare men det löste sig till slut och en annan supertrevlig tjej köpte den av mig!
  • ominte

Har hela sverige påsklov nästa vecka och drar iväg? Tänkte lägga ut lite grejer med avslut på torsdag men det kanske inte är så smart om folk är borta?

• ominte
    maggan75 skrev 2010-04-02 22:11:44 följande:
    Nästa vecka är det oxå många som har lov
    Ok...då ska man kanske vänta med att lägga ut till nästa löning...? Iom att många sticker iväg och/elelr slösar sina pengar på påskgrejer ?
  • ominte
    Pixxi skrev 2010-04-03 13:48:56 följande:
    Jag funderar på att lägga ut några saker tex:Muddjeans, bikini, sommarklänningar, funkar allt nu eller skulle ni vänta med något?
    Jag har också massor av sådant att lägga ut men jag tror jag väntar lite. Iom att det är påsklov nu och folk åker iväg tror jag det är trögt på tradera. Och sätter man avslut efter påsklovet har folk inga pengar

Jag håller på att ladda prolistern med massor av kläder som jag vill bli av med och som jag tänker slänga ut lagom till barnbidraget i april.

Några saker tror jag ialla fall att jag kommer lägga ut ikväll eller på söndag med avslut om 1-1,5 vecka, typ vårskor och jeans men sommarkläder väntar jag lite till med som sagt
Svar på tråden Traderatråden nr 16