• ominte
    h80 skrev 2010-04-15 12:48:17 följande:
    jag skriver ofta att det endast är använt 1 eller 2 gånger. O det är det. Min dotter har alldeles för mycket kläder o hinner inte använda hälften av det. Det är därför jag säljer det. :)
    Samma här! Mycket av det jag säljer är använt 1-2 ggr, så det är typ nyskick!
  • ominte
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 13:11:32 följande:
    nä det har jag också märkt...en del som skriver att t.ex ett småfolksplagg bara är använt en gång "men blev tvättluddigt direkt som småfolk blir"Visst det har väl hänt någon gång att ett märkesplagg blivit luddigt direkt men då har jag reklamerat...jag tror inte på det när det står så i annonsen, utan tror absolut att det är mer använt.
    Hmm jag tycker generellt inte om märkeskläder just på grund av att de oftast inte är bättre kvalitet än andra icke märkesplagg..

Det beror helt på plagget och att man ska ha tur liksom att det är av bättre kvalitet men jag tycker inte det finns något plagg som generellt håller kvaliten och ser nytt ut ens efter ett par tvättar.
  • ominte
    tillit71 skrev 2010-04-15 16:49:59 följande:
    Nu nu har det passerat 2 veckor sen jag betalade så nu gav jag henne negativ omdöme. Lär väl säkert få ett hämdomdöme tillbaka Men vad gör man när människan påstår att hon har skickat men att jag inte ens fick nått mail från schenker. Så det betyder ju att hon ljuger.Jätteledsen för Matilda (min dotter) ville ju gärna ha dessa dockor....Så här skrev jag som omdöme. Blir det bra så?Snälla besvara mina mail. Skicka dockorna o senge mej sändningsnumret! 109247969: Bratz dockor med massa tillbehör
    Kan inte se din länk?
    Ja tänkte slänga ut ett gäng bratz som jag ska sälja åt svägerskan, det kanske kan vara nåt för er ? Har bara inte orkat lägga ut dem..
  • ominte

Åh mitt klnto har råkat skicka fel paket till mina köpare {#lang_emotions_embarassed}
    Som tur är, är de supergulliga båda två och erbjöd sig att skicka paketen till varandra   Men nu när jag ska batala in fraktkostnaden på respektive konto funkar inte MIN internetbank Hur pinsamt kan det här bli egentligen

• ominte
    Tettan skrev 2010-04-15 21:51:14 följande:
    Tänk vad barnsligt lycklig man blir när man ser att omdömespoängen har höjts med en tiondel. från 4,7 till 4,8 ....
    Vad roligt
    Men NÄR går den upp? JAg har haft 4,7 jääääääättelänge trots att jag haft supernöjda köpare. Men det ser ut som jag har färre omdömen på vissa staplar ( de 2 nedre) och fler på de övre två. Kan det ha något med det att göra?
  • ominte
    h80 skrev 2010-04-16 15:39:45 följande:
    tror ni att posten är försenad nu pga askan?väntar på ett paket som enligt säljaren är skickat i tisdags
    Nä, Tror inte det? Däremot fått mail av 3 säljare igår att de ska skicak paketet idag. Hallå jag betalade faktiskt i måndags
Svar på tråden Traderatråden nr 16