Traderatråden nr 16
Den Osynlige skrev 2010-04-04 20:55:22 följande:
fy fan på ren svenska för desperata köpare!jag hade avslut den 27/3.i alla auktioner står det klart och tydligt att jag/vi skickar varorna EN gång per veckaUnder denna vecka har jag postat varorna tre dagar i rad.ikväll ringde min pappa ursinnig efter ha fått ett riktigt otrevligt samtal från en köpare!köparen var arg och uselt otrevlig!hon ringde till mig och var riktigt oförskämd!hon betalade direkt,var ursinnig att hennes vara inte hade kommit framjag kan för fan inte göra mer än posta varan!fy för otrevliga hysteriska köpareUnder denna vecka har jag vart 3 gånger på posten och skickat varor med avslut 27/3 trots att jag är sjukvi har även skrivit i auktionen att vi bara vill ha kontakt via mail.denna köpare har lekt dektetiv och ringt oss och varit rejält oförskämd!jag har T kontot med min ena förälder(villket är okej för T)jag har nu mailat köparen detta: Hej Tyget är skickat i veckan.Trist att ni ringer och är otrevlig i tonen. Jag kan inget göra mer än posta varan,sen om posten är långsamma är inte mitt fel! Det står klart och tydligt i auktionen att jag/vi skickar EN gång per vecka. Denna vecka var jag tre gånger och postade varorna som gick ut den 27/3 .Jag trodde att posten skulle hålla sina tider och att alla varor skulle komma fram innan påsken.Men tydligen har posten inte skött sin del Vore tacksam om du kan maila innan och fråga om varför det tar tid än att du ringer och är otrevlig. mvh (mitt namn)Ps jag väntar själv på en vunnen vara sedan ca 1 vecka.jag har varken ringt eller mailat säljaren då det är påsk.man kan bli sjuk eller få förhinder.men det fattar inte vissa personer!mitt omdömme kommer bli som köparen förtjänar!har ni fårr sådana hysteriska köpare?