• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • maadicken
    Viktorsmamma skrev 2010-03-28 21:19:24 följande:
    men missade den, nån budade över i verkligen sista sekunden.men har redan fört över till dig för mössan! är på ditt konto senast imorgon 12.30 enligt HB
    låter bra det! då blir den postad imorron oxå. hopas du blir nöjd
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

jag har precis sålt nappar för 274 kr
    en 2 pack från katvig för 103 kr
    en tvåpack från katvig för 93 kr
    en tvåpack med nicke nyfiken för 78 kr

ingen är gladare än jag   mycket nöjd med kvällens avslut! även om jag är liite besviken på några... men men, någon har fyndat och det gör ju jag med ibland

• Viktorsmamma
    maadicken skrev 2010-03-28 21:43:11 följande:
    jag har precis sålt nappar för 274 kr en 2 pack från katvig för 103 kren tvåpack från katvig för 93 kren tvåpack med nicke nyfiken för 78 kringen är gladare än jag   mycket nöjd med kvällens avslut! även om jag är liite besviken på några... men men, någon har fyndat och det gör ju jag med ibland
    shit! jadu vissa har tur

jag vill få lite bud på mitt men verkar inte gå bra! dock 2 & 3 dar kvar till de tar slut men har 10 bud, och alla är på 1kr per auktion =(
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

maadicken: måste ju fråga hur är mössan i strl? det är vår första POP mössa faktiskt..

vi har en del andra men ingen pop

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Hannah74 skrev 2010-03-28 21:51:25 följande:
    www.tradera.com/NOVA-STAR-VAR-SOMMAR-BYXA--au...Köpte dessa nyss, förhastade mej lite Men för sent att ångra sej nu!Men blir nog fina på lillan.
    riktigt fynd!

de blir nog bra!

har gjort många impuls bud, sen ångrat mig men när sakerna kommit så har de vart hur bra som helst!=)
    Viktor 26/10-08
  • maadicken
    Viktorsmamma skrev 2010-03-28 21:49:46 följande:
    maadicken: måste ju fråga hur är mössan i strl? det är vår första POP mössa faktiskt..vi har en del andra men ingen pop
    den är nog rätt normal i storlek tror jag. har överflöd av mössor i alla möjliga storlekar, så jag har rätt dålig koll på vilken storlek man ska ha när
    hoppas du får fler bud på slutet. ofta kommer ju dom flesta buden då
Svar på tråden Traderatråden nr 16