Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
www.wabbiefoundation.org/index.htmlsprid länken! uppmana folk att bli månadsgivare!
hu för "koppor"
sömn, Lava har ju skojat till det o slutat med hela nätter...
somnar c:a 22, vaknar sen en till tre gånger på natten, och så stiger vi upp antingen 8 eller 9.30
ungefär, är ju inte lika varje natt, men ungefär.
försökte med flaska här, med min mjölk i, första försöket på läääänge... hon klarar inte det... hon kan ju suga på napp men inte på flaska. Knäppt.
jaja, ingen panik med det.
ha det fint tjejer, kram på er
hej tjejer, haft en låååång dag o är helt slut
men så mysigt med bebisfika i Malmö suttit ute i folkets park ett helt gäng IVF-mammor m barn
Sen strulade mina tåg såklart men jag lyckades få tag i maken som inte hunnit så långt (han jobbar i Malmö)- då åkte vi inom hans syrra i höör.. så jag o Lava gick alltså hemifrån kl 10 o kom hem 21.30 Inte vad vi är vana vid
men mysig dag.
megamuppen:ja det verkar väl troligare att det är det som spökar... att mamma säger ifrån borde inte ge några mardrömmar. *kram*
Ammiz:
nu vill jag inte lägga mig i för mycket... men nog är skedmatning är viktigt!
Klart att barnet ska få plocka själv också, men om man inte matar alls med sked så kan det leda till att barnet får problem längre fram!!!! Och det har jag ingen artikel att hänvisa till men tyvärr ett par barn i min närhet som idag är 5 o 9 år gamla o fortfarande har problem med maten - de äter för lite och det tar för lång tid.
9-åringen har stora problem med ätandet i skolan, som ju inte kan ta två-tre timmar!!!
Så förlåt men jag blir lite upprörd när folk inte vill skedmata sina barn....
*kram*
kram till alla, nu ska jag försöka natta mig o övertrött bebis...
haha kul att ni bott på samma ställe så många
Ni har säkert träffats också förut
Hoppas att alla har det så bra de kan!!
Här är det sommarvärme för tillfället - piuh - varmt i huset o svårt att sova.
Men dagarna är ju underbara
Kram på er