Inlägg från: Monismonis |Visa alla inlägg
  • Monismonis

Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009

megamuppen: Ja, jag tror inte utslagen ska klia? Men Alva fick aldrig några utslag och febern gick över efter två dagar, så jag antar att det inte var tredagsfebern då. Konstigt...

Vi kan när som helst på dagarna!

• Monismonis

Nähäni, det verkar som att vi får hoppa över morgondagens äventyr. Alvas förkylning har inte gett med sig och hostan låter ganska otrevlig. Den troliga smittokällan ligger på sjukhuset med RS-virus så jag gissar att det är RS hon fått. Hoppas ni lyckas enas om en tid! 

• Monismonis

megamuppen: Gick det bra med våffelöppnis?

Ja här börjar vi sakta bli friska efter en seeeeg och jobbig förkylning som aldrig verkar ge med sig riktigt. Och så var det jobbdags snart. Känns som att jag är sist ut att börja jobba? Och den sista som ammar? Är jag efterbliven eller vad?

• Monismonis

Ammiz: Braaa med fler ammande barn! Då är jag ingen utomjording då Här finns heller inga tendenser till att sluta. Tvärtom verkar hon tycka om det mer och mer.

• Monismonis

megamuppen: Inga våfflor? Skandal! Ni får ta och våffla loss hemma i helgen! Jo, snart så börjar jag jobba. 25 april närmare bestämt. Eller egentligen en vecka tidigare men då har jag ju påsklov direkt... haaaah... gör ju inget precis. Det blir nog till att amma på morgonen i sängen och sen så fort jag kommer hem från jobbet. Och så inför kvällen. Så det blir lite mindre än nu men tillräckligt för att hålla mensen borta kan man hoppas. Och så snuttar hon väldigt effektivt nu när hon är så stor så det tar inte mer än 5-10 minuter innan hon rapar belåtet och vill göra annat. Så det ska nog gå...

Svar på tråden Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009