Tygblöjetråden 24
har en fråga med..
förvarar ni alla era använda i hink med lock?
med något i hinken?
sköljer ni ur kisse blöjorna innan? eller låter dem torka i hinken? eller hur gör ni andra?
har en fråga med..
förvarar ni alla era använda i hink med lock?
med något i hinken?
sköljer ni ur kisse blöjorna innan? eller låter dem torka i hinken? eller hur gör ni andra?
är det bara jag som inte förstår.. VART på sjalbarn sidan är annonserna?
har nu förbättrat min flips så jag gilalr dem =)
köpte en super tunn elastisk tråd och trädde i nederkant på bak-flärpen.. så nu kan den inte smita upp =)=)
kan föresten säga att i natt hade min lilleman på sig en flip med stay dry från 19 på kvällen till 8 nu imorse (han somnade fel tid å sov hela natten så inte väkte honom för att byta..
utan extra boosters i , mkt blött och tungt inlägg men inget läckage =) å relativt torr son under blöjan med =)
nu har jag tvättat mina tygisar och andvänt dem under några veckors tid.. och tvättat utan tvättmedel å utan sköljmedel... alltid i 60 grader.
men idag tyckte jag att de lukta lite bajs om dem när jag tog upp dem från tvättmaskinen :S
vad skall jag tvätta dem i?
läste något om bikarbonat eller vad var det? ättika? minns inte..
aha !
så liiite tvättmedel å ibland lite vinäger i sköljen?
blir tokig !
VAD skall man använda för inlägg i blöjorna för att dem inte skall läcka vid tryck..?
tex bilbälte, hoppgungan osv...
kör pockets
Huvaligen började oroa mig nu när jag läste om tvättmedelet..
MEN så kom jag på att jg beställt tvättnötter från myllymyskut =)=) jippie va glad jag blev då =)=)