Hörrni, börjar kisset lukta mer kiss i och med annan mat än enbart smakisar? Eller är det våra blöjor som gör att det börjat lukta, jag upplever dem som helt luktfria efter tvätt men däremot har de en mycket mer utpräglad kisslukt när de är kissiga nu än tidigare.... Risken är att de inte mår jättebra av vår tvättmaskin i lägenheten, trots förtvätt och extra sköljning är den kanske för snål. Det är nog ändå dags för en tur på 95 i tvättstugan.
Sen börjar FB i strl S bli små till lillskruttan (fem månader, knappt sju kilo och 65 cm). Jag skulle tro att de funkar någon månad eller två till, men det är dags att titta sig om efter nästa steg. Vi är nöjda med dem, även om de läcker lite vid benen emellanåt. Vi har även några IV aio i S som ju är klumpigare, men de klarar kissmajan lite bättre. Nattetid använder vi engångs och kommer nog fortsätta med det. Pockets eller aio är intressant och både one size och annat. Vad hade ni satsat på? Jag köper gärna begat, så gärna sorter som inte är allt för ovanliga...