Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Grattis IVF dagar
Grattis IVF dagar
Oj, så många vi är som ruvar nu... jag glömmer hela tiden bort att jag är ruvare. Dessutom blev jag ju magsjuk i Riga och det var bacillen från Östersund. Bor där och jag har fått den... är inte frisk ännu så jag känner mig hängig.
Har man dessutom en liten hemma hinner man inte tänka på ruvningen, till för och nackdelar.
Jag tänker som du Emmylou, vår tjej kom ju också till på första ÄD och nu hoppas vi på samma lycka!!
Jag har snart ruvat en vecka och har knappt hunnit tänka på det... magsjuka och på resande fot. I natt var jag dessutom uppe med en febersjuk dotter...
Nu får man dåligt samvete för att man inte tänker... förra gången hade man dåligt samvete för att man bara tänkte... hoppas Piff och Puff trivs bra trots allt ikring. Det är väl lika bra att vänja sig då man blir småsyskon!!
Har lite molvärk annars inga symtom.
Vågar du testa för tidigt Tazty?
Så trist Irma... men bättre lycka nästa gång!!
Jag har inte heller några symptom, väntade mig en nidblödning idag, det hade jga förra gången. Men inte då hade jag några symtom före plus.
Dessa vagitorier... hur långt tid tar det innan de har tagit upp det som det behöver?? Förkyld med hosta verkar inte vara bra... inte heller en dotter som inte vill att mamma ligger så länge...
Tazty, ska du inte ta något blodprov??
jag har väntat på nidblödningen och den kom inte... förra gången hade jag inga symtom före testet och det har jag inte nu heller... det är bara att tänka positivt!!
Imorgon ska vi testa... jag är nervös så det kryper i kroppen!!
Det blev på stickan idag... ska ta blodprov idag och på fredag... det kändes som att allt har gått fel denna gång... men tack iaf!
Jag tog stickan så jag skulle vara förberedd på provsvaret på blodprovet. Barnmorskan tycker att man testar för tidigt... får se om det finns hopp kvar!! Imorgon fyller min man år så det kom lite olägligt!!
Mitt första blodprov var också negativt men jag ska ta ett nytt prov imorgon... tror inte så mycket på detta men!
Tror dessutom att jag fått urinvägsinfektion... men varför inte, då jag fått allt från parasiter till torrhosta...
Ska ha kalas för mannen idag, grannarna kommer på kaffe och dotter är dagen till ära klädd i pepparkaksklänning!