Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Vi gör också allt tillsammans. Vi har inga som kan passa vår lilla dotter, eller ingen familj utan bara vänner. Vi åker tillsammans till Riga så Signe får åka med. Vi flyger imorgon och på onsdag är det FET.
Vi gör också allt tillsammans. Vi har inga som kan passa vår lilla dotter, eller ingen familj utan bara vänner. Vi åker tillsammans till Riga så Signe får åka med. Vi flyger imorgon och på onsdag är det FET.
Det gick bra Leia då jag la dit den själv!!
Lycka till Tatzy!!
Nu åker vi till Riga, imorgon ska vi till AVA och få våra embryo
Då vi kom till Ava kliniken idag så hade doktorn inget bra besked. Ingen av våra tre eskimåer överlevde. Den ena var väl redan död, en slutade dela på sig och den sista delade sig bra men då var det något fel på den. Det skulle kunna gå bra men hon ville inte chans och inte vi heller.
Där satt vi med hakan i knäet, detta senario fanns inte i vår fantasi. Jag var tvärsäker på att vi skulle sätta in två.
Då erbjöd hon oss donerade embryo. Vi hade någon timma på oss att bestämma. Efter kort betänketid bestämde vi oss för att köra... det kändes så onödigt att åka hem utan embryo.
Så nu ska vi dit imorgon på morgonen, flyger ju hem sen och förhoppningsvis finns det två embryo till oss. Nadia ringde ikväll och meddelade att de hade klarat upptiningen...
Jag ruvar inte, vi ska dit imorgon och förhoppningsvis lever båda då. Det var doktorn som föreslog det och det var i Riga på Ava kliniken!
Nu har Piff och Puff flyttat in, en som var en morula och en 6 cellig top3 embryo. Det är perfekt att få donerade embryo och det kostade inget extra heller...
Tack för alla lyckönskningar
Denna ruvningen kommer att vara annorlunda, har man en liten dotter på 9 månader så hinner man inte tänka så mycket på det. Jag försöker prata med dem ofta men glömmer det ofta...
Räknar man insättningen som ruvar dag 1 eller är det dagen efter som är 1??