Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Det var en bra artikel, enkel och avskalad. Hoppas det blir bra respons på den och att ni lyckas på något sätt att får ert älskade barn
Det var en bra artikel, enkel och avskalad. Hoppas det blir bra respons på den och att ni lyckas på något sätt att får ert älskade barn
Jag har varit hos Barnmorskan på MVC och hon visste inte heller, det blöder inte mycke alls nu. Jag vet inte hur man märker om det är så att bara en fastnar? om inget annat är det ju så att man kan blöda av ingenting. Ska på VUL den 25 mars så då vår vi ju se.
Jag vägde iaf in mig 8 kg smalare nu än i september-09!!
Jag läste också artikeln och den var bra, lagom och inte fördömande som det var på Korrespondenterna. Har flera vänner i Skåne då jag är Skåning i Norrland har också läst och varit nöjda.
Man får nog inte tillbaka några pengar om man är 42... tyvärr... men det var kul för er IVF dagar, vilket lyft.
Vi faller väl utan för ramarna ändå då vi fått ett biologiskt barn som visserligen dog i magen men det räknas nog ändå som att vi inte är barnlösa...
Grattis Hoppfull13!!
Vi gjorde inget kub test förra gången men eftersom vår ena tvlling somnade in i vecka 23 så ska vi kanske göra det nästa gång. Min man tycker inte det så vi ska diskutera det med doktorn på VUL.
På tal om preventiv medel så blev min kompis ofrivilligt gravid då hon var 42... så nu har hon p-piller för första gången i sitt liv. Hon har kört på chans hela tiden utan att bli med barn. Har barn sen innan men de var planerade.
Leia, skulle ni inte kunna tänka er adoption? För ni ska väl kanske adoptera Julia Romare?
Det skulle vi men vi var för gamla...
Leia, när jag fick minus i november var min mens sen i över två veckor...
Kräfta Grattis!!
Idag ska vi på vul och jag är så nervös, jag tror jag är skengravid... då jag har haft så mycket blödningar men inga direkta gravidsymtom
Har trott att jag är skengravid men nog är jag gravid... vi såg tre pickande hjärtan... vi satte in två och tydligen har en delat sig
Troligen en nidblödning... och eftersom jag fick fragminsprutor så blev blödningen större och har portionerats ut med jämna mellan rum!!
Tack!