• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

låla: härligt med en plan äntligen! det kunde han ju klämt ur sig tidigare... morr.

KS ringde mig idag, det är ngt strul orkade inte bry mig om att fråga vad. Så jag får snällt vänta med progynon-starten. Så inget ET v16 då buhuuu.

♥I hope a miracle is going to stop by here this spring♥
  • kramiiis

Tack bette och låla för pepp

vill önska er alla en trevlig helg

fasen OT men jag håller på att bli toookig på mitt pälstroll. Han verkar ha fått vårkänslor trots att han är kastrerad. Så han står och gormar från 3 på morgonen fram till 6 ungefär för att han vill ut (han är innekatt då han är raskatt), nästan nonstop. Sover med öronproppar så lyckas tränga bort ljudet stundtals.

Och dessutom så är det en annan hankatt i området, troligtvis okastrerad som har revirmarkerat vårt hus rätt rejält, många ställen. Så det stinker fränt när man går ut

någon som har nån aning om hur länge de där vårkänslorna brukar sitta i för en kastrerad hane. Han kan väl inte hålla på fram till i vinter med att gorma hoppas jag!?!

• kramiiis

låla: köpte ngt som heter feliway, är ngt syntetiskt som liknar katten ansiktsferomon. Och så sprayade jag även på "urine-off" på alla skvättmarkeringar på huset. Så nu sover pälstrollet under mitt täcke HELA nätterna igen iaf 3 nätter i rad hittils

tack för tips!

bengalen: har du en bengal?? coola katter iaf vi tittade på några såna först, men alla vi hälsade på var lite för livliga för oss. Så det blev en burma.
    Visst är det härligt med tjuten och springandet tidig morgon Hoppas det lugnar ner sig snart.

crijo: hihi söta missen skönt att det inte är "värre" än så!
    Hoppas mensen kommer snart, så du vet att kroppen funkar som den ska. Förstår att du mår dåligt. Finns här om du vill "Prata" massa kramar!

nidra: så trist ledsen att inget klarade sig. Klart det ska gå vägen nästa gång! Massa kramar!

• kramiiis

crijo: oj läste lite för fort, såg nu att mensen redan kommit. Skönt. KRAM!

• kramiiis
    Bette skrev 2010-04-12 09:45:18 följande:
    Omstart: När får ni göra ET, har de ringt från Huddinge och givit något datum än? Hoppas innerligt att det blir av snart.Kram kramBette
    näpp de har inte hört av sig så har ingen om när det blir och inte heller vad som hänt. Enligt första planen skulle jag börjat för en vecka sen.

Får hoppas hon ringer idag.

Kram kram!
  • kramiiis

spiralling: bamsekram till dig!

• kramiiis
    villsågärna38 skrev 2010-04-12 09:57:24 följande:
    Gumman - ta och slå dem en pling och fråga så att du inte behöver oroa dig i onödan. Hoppas att du snart får sätta igång!!! Kram
    Ja ringer hon inte idag, så ringer jag nog dom.

• kramiiis

så nu ringde hon från ks

ska börja med progynon idag.
    fasen har inga här på jobbet... ska man inte ta dem lite utspritt på dagen? hmm får kolla på apoteket om de har fått in. Annars 3 ikväll.

igång iaf!
    nu är det bara att hoppas donatorn får måååånga ägg.

kramiis är på bra humör precis just nu iaf!

DET SKA BLI MIN TUR NUUUUUUUUUUUUUUUU!

• kramiiis
    Bette skrev 2010-04-12 11:13:39 följande:
    Vad toppen, hoppas hoppas på många många ägg till er.Kramisar

• kramiiis
    LoLiNi skrev 2010-04-12 12:29:37 följande:
    Grattis hjärtat! Du ska nog ta dom utspritt, annars kanske det blir knasigt! Prova och ta dom med några timmars mellanrum ikväll, ev. hoppa över en! Tror nog inte det är så bra att börja med tre direkt! ;)Kanske någon annan som vet om det har betydelse så där i början!Kramis till kramiiis!Låla
    tack sötnosen!

ska kika på apotket nu på lunchen, tur det finns nära brukar vara väl förberedd
    men nu när det krånglat har jag inte haft en tanke på att lägga progynonen i väskan redan.

kramisar
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3